Prezes sieci Piotr i Paweł: Optymistycznie patrzymy w przyszłość

Autor: dlahandlu.pl 2 listopada 2016 13:39

Prezes sieci Piotr i Paweł: Optymistycznie patrzymy w przyszłość Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł

O rozwoju sieci sklepów, strategii asortymentowej i otoczeniu konkurencyjnym rozmawiamy z Piotrem Wosiem, prezesem zarządu sieci Piotr i Paweł.

Piotr i Paweł zapowiada na ten rok wzrost obrotów o około 7 proc. Dzięki jakim czynnikom planujecie Państwo osiągnąć takie wzrosty?
Podtrzymujemy nasze prognozy – zakładamy wzrost dynamiki obrotów na poziomie 7 proc. w 2016 roku i otwarcie łącznie 11 sklepów, z czego np. w aglomeracji warszawskiej przybędą nam trzy sklepy, w aglomeracji katowickiej - dwa a w aglomeracji trójmiejskiej będziemy dysponowali w sumie 15 supermarketami. 
Wzrostowi sprzedaży detalicznej towarzyszy również rozwój logistyki. W maju br. uruchomiliśmy w Ożarowie Mazowieckim nowy magazyn logistyczny o powierzchni 2,5 tys. mkw., obsługujący e-zakupy w aglomeracji warszawskiej. 1 października ruszyło z kolei nowe centrum dystrybucyjne pod Warszawą, o powierzchni 14 tys. mkw., obsługujące sklepy w centralnej i południowej Polsce. Magazyny wynajmujemy i inwestujemy tylko w ich wyposażenie. Na rozwój sieci niezmiennie wydajemy ok. 30 mln zł rocznie i taki poziom wydatków chcemy utrzymać w kolejnych latach, otwierając co najmniej 10 nowych sklepów rocznie. Mamy zapewnione środki na rozwój i optymistycznie patrzymy w przyszłość.

Jak będzie rozkładał się rozwój sieci w podziale na sklepy własne i franczyzowe?
W sieci Piotr i Paweł utrzymujemy poziom około 60 sklepów własnych. W tym roku liczba placówek franczyzowych przewyższyła liczbę sklepów własnych – we franczyzie działa ponad 70 podmiotów. I naturalne jest, że franczyza będzie rosła wraz z rozwojem sieci. Pozyskujemy kilkunastu franczyzobiorców rocznie, z reguły są to nasi długoletni pracownicy, którzy mają już określoną wizję współpracy z nami. Są wśród nich głównie przedsiębiorcy, którzy posiadają sklepy na własność. Wynika to z faktu, że mamy różne formuły prowadzenie biznesu, dostosowane do możliwości franczyzobiorców. Dzięki temu obecne zmiany na rynku pracy nie wpływają na nasze tempo rozwoju, tak jak to ma miejsce np. w przypadku sieci convenience, które mają coraz większy problem z pozyskaniem partnerów do współpracy.

  • gapcio 2016-11-02 20:05:18

    niepoprawny optymista

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,75

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.