Prezes Stokrotki: Duże sieci będą zwiększać udziały rynkowe kosztem mniejszych detalistów

Autor: www.dlahandlu.pl 6 lutego 2014 12:32

Prezes Stokrotki: Duże sieci będą zwiększać udziały rynkowe kosztem mniejszych detalistów

- Rynek w 2014 roku będzie cechował się nasilającymi procesami polaryzacji i konsolidacji rynku, a także konwergencji niektórych konceptów detalicznych. Większe sieci będą zwiększać swe udziały rynkowe kosztem detalistów niezorganizowanych, a także podmiotów zrzeszony w relatywnie słabych konceptach franczyzowych - uważa Dariusz Kalinowski, prezes sieci Stokrotka.

- Detaliści będą jeszcze mocniej niż dotychczas akcentować swoje zalety i przewagi w zakresie atrakcyjności cenowej, ale także wszystkich innych atrybutów pozacenowych. Najbardziej intensywnie spośród wszystkich formatów sklepów rozwijać będą się dyskonty, supermarkety oraz sklepy typu convenience. Przy stabilnym poziomie sprzedaży detalicznej na jednego mieszkańca i wzrastającej ilości placówek detalicznych zorganizowanych sieci trudno spodziewać się, żeby sprzedaż per lokalizacja wzrastała tzw. like for like - uważa prezes Stokrotki.

- Sieć Stokrotka w roku 2014 dzięki sprawnie działającej logistyce i nowemu konceptowi sklepu, zamierza budować swoją przewagę konkurencyjną. Zakończenie wdrażania rozpoczętych w 2013 roku procesów, przyniesie w nowym roku istotne przyspieszenie w zakresie rozwoju sieci - dodaje Dariusz Kalinowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,91

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.