Prezes Stokrotki: Wędliny są dostarczane do naszych sklepów codziennie

Autor: dlahandlu.pl 8 marca 2018 11:09

Rozpoczęła się kampania promocyjna Stokrotki pod hasłem „Wędliny tak dobre, że się chwalimy”. W ramach prowadzonych działań komunikacyjnych firma podkreśla najlepszy smak, wysoką jakość oraz świeżość wędlin dostępnych w jej sklepach.

Nowa kampania ma na celu ukazanie wysokich walorów wędlin o dużej mięsności dostępnych w sieci sklepów „Stokrotka”.

– Dysponujemy bogatą ofertą wędlin z wysoką zawartością mięsa zarówno od ogólnopolskich producentów, jak i lokalnych dostawców. Wyroby wędliniarskie są dostarczane do naszych sklepów codziennie, co gwarantuje najwyższą jakość i świeżość oferowanych produktów. Zależy nam na rzetelnej, transparentnej komunikacji z klientami, dlatego zawsze umożliwiamy im dostęp do szczegółowych informacji na temat składu poszczególnych produktów, które są podane m.in. na etykiecie z ceną – mówi Dariusz Kalinowski, Prezes Zarządu firmy Stokrotka Sp. z o.o.

Na potrzeby kampanii przygotowano spoty telewizyjne oraz radiowe. Dodatkowo działania promocyjne będą wspierane przez billboardy, informacje w social mediach oraz materiały POS w sklepach.

 – Nowa kampania jest jednym z elementów prowadzonej przez nas strategii komunikacyjno-wizerunkowej. Zdecydowaliśmy się na działania promocyjne z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, które pozwolą nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców – dodaje Magdalena Milewska, kierownik Działu Marketingu w Stokrotka Sp. z o.o.

Przeczytaj także:

Stokrotka to sieć prawie 440 sklepów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 mkw do 1000 mkw powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych. 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,89

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.