Prezes Tesco: Konkurenci zareagowali na ceny w naszych sklepach

www.portalspozywczy.pl 9 czerwca 2014 12:51

Tesco w ostatnim czasie wprowadziło zmiany w swojej strategii, które zaowocowały między innymi wyraźnym postawieniem na świeże produkty. Jak zdradza w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska, ta strategia przynosi już pierwsze efekty.

- Postawienie na świeżość i jakość to logiczna konsekwencja zmiany strategii w ubiegłym roku, która polegała na doprowadzeniu naszych cen do cen wysoce konkurencyjnych, abyśmy mogli lepiej rywalizować cenowo. To się udało. Negatywny trend like-for-like zmieniliśmy na pozytywny, co jest zresztą szeroko komentowane - tłumaczy Tomaszewski.
Prezes Tesco zwraca uwagę na to, że ożywienie gospodarcze w Polsce zaczyna być widoczne w sektorze handlowym. - Powolutku kryzys zaczyna przechodzić. Oczywiście, cena nadal pozostanie jednym z najważniejszych czynników branych pod uwagę przy decyzjach zakupowych, ale z badań i z naszej wiedzy wynika, że równoważna z ceną jest jakość. To ważne, bo o ile ceny w Polsce nie mogą w tym momencie rosnąć, ze względu na bardzo dużą konkurencję wśród producentów i w handlu, to już o jakość produktu można powalczyć - mówi Tomaszewski.
Jak tłumaczy prezes sieci, konkurenci zareagowali na to, że Tesco trzyma ceny na niskim i stabilnym poziomie. - Sieci dyskontowe zaczęły inwestować w promocję. Handlowy świat odwrócił się do góry nogami - komentuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,00

  • Min

    2,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.