Prezes Tesco: Podejmujemy działania, które mają pozytywny wpływ na środowisko i lokalne społeczności

Autor: dlahandlu.pl 19 listopada 2018 10:52

– Zainspirowani naszą Trzecią Wartością – „każdy, nawet najdrobniejszy gest ma wielkie znaczenie” – wprowadziliśmy w życie naszą Strategię Pomocnych Gestów (Little Helps Plan), która łączy w sobie wszystko to, co robimy w Tesco dla naszych klientów, koleżanek i kolegów oraz lokalnych społeczności. Koncentrując się na ludziach, produktach i miejscach, podejmujemy działania, które mają pozytywny wpływ na problemy, jakie stoją przed środowiskiem czy społecznościami lokalnymi, zarówno teraz, jak i w przyszłości  – powiedział Dave Lewis, prezes Tesco.

W przeciągu tego roku dokonaliśmy naprawdę wiele. Niezmiennie mierzymy i publikujemy nasze dane na temat marnowania żywności. W Wielkiej Brytanii w 78 proc. zrealizowaliśmy już nasz cel, aby żadna żywność nadająca się do spożycia nie była marnowana, w Europie Środkowej natomiast zredukowaliśmy ilość marnowanej żywności o 25 proc. Z pomocą programu „Bags Of Help” i podobnych inicjatyw wsparliśmy 17 800 lokalnych projektów w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Europie Środowej i Azji. W Wielkiej Brytanii zobowiązaliśmy się do 2019 roku usunąć z naszych opakowań materiały trudne do ponownego przetwarzania, usunęliśmy już ponad 2 000 ton materiałów trudnych w recyklingu. W całej Grupie przekazaliśmy nadwyżki żywności, które wystarczyły do przygotowania 48 milionów posiłków dla osób w potrzebnie. Podczas naszego wrześniowej kampanii na temat zdrowia w Wielkiej Brytanii wraz z Jamie Oliverem promowaliśmy „helpful litte swaps” – produkty o obniżonym poziomie cukru, tłuszczu i kalorii. Sprzedaż tych produktów wzrosła o 17 proc. – wylicza Dave Lewis.

– W ramach kampanii Little Helps Plan chcemy dostarczać naszym klientom zdrowe produkty, najlepszej jakości, w przystępnych cenach. Dlatego rozpoczęliśmy współpracę z WWF (World Wilde Fund for Nature) w Wielkiej Brytanii – wspólnie chcemy sprawić, aby koszyki zakupowe naszych klientów były pełne naturalnych, zdrowych i zrównoważonych produktów. Razem pracujemy w trzech kluczowych obszarach: pomoc klientom w wybieraniu bardziej zbalansowanej i zdrowej diety, powrót do natury przy produkcji żywności, całkowite ograniczenie marnowania żywności. Współpracując, stworzymy nowatorski sposób mierzenia wpływu przeciętnego koszyka klienta w Wielkiej Brytanii na środowisko, opierając się na kluczowych produktach spożywczych i składnikach. Następnie podejmiemy działania w celu zredukowania negatywnego wpływu na środowisko o połowę. Równocześnie chcemy mieć pewność, że produkty, które trafią do koszyków naszych klientów, w dalszym ciągu będą w korzystnych cenach – dodał prezes Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6037

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.