Prezes Tradisu: Po odstąpieniu od umowy z Eurocashem obroty wzrosły

Autor: www.dlahandlu.pl 12 września 2011 14:38

Prezes Tradisu: Po odstąpieniu od umowy z Eurocashem obroty wzrosły

Tradis będzie dążył do pozycji lidera polskiej dystrybucji FMCG i zbuduje wokół siebie silną grupę, skupiającą spółki dystrybucyjne, formaty franczyzowe i współpracujące spółdzielnie Społem. Spółka chce być wiodącym dostawcą dla niezależnego detalu oraz sklepów przy stacjach benzynowych w Polsce. Ma się rozwijać organicznie oraz poprzez fuzje i połączenia.

Po niezrealizowaniu przez Eurocash umowy inwestycyjnej dotyczącej połączenia spółek, zarząd Tradisu przystąpił do kontynuowania przyjętej w ubiegłym roku strategii. Samodzielnie chce zapewnić polskim kupcom perspektywę dynamicznego rozwoju, atrakcyjne warunki współpracy handlowej i perfekcyjny serwis. W najbliższym czasie grupa chce się intensywnie rozwijać, zarówno organicznie, jak i przez przyłączanie kolejnych podmiotów. Zarząd Tradisu już wznowił zawieszone ze względu na umowę inwestycyjną rozmowy z firmami, które chciały dołączyć do grupy. Negocjuje głównie z dystrybutorami regionalnymi. W ubiegłym tygodniu podpisał List intencyjny dotyczący nabycia aktywów hurtowych toruńskiej spółki Nadwiślanka - teraz czeka na zgodę UOKiK na koncentrację.

Tradis poprawia także kompletność oferty dla sklepów, poszerzając asortyment o kolejne, testowane wcześniej kategorie, które dotychczas były niedostępne lub zbyt słabo reprezentowane, i reorganizuje sieć dystrybucji. W ten sposób chce jeszcze efektywniej zarządzać zapasami, skrócić czas dostaw i pilnować ich terminowości. Wszystko po to, by jak najpełniej zaspokajać potrzeby detalistów i pozyskiwać ich lojalność.

- Nasi klienci wykazali się wyrozumiałością i lojalnością kontynuując współpracę z Grupą Dystrybucyjną Tradis, mimo niepewności związanej z perspektywą połączenia z Eurocash. Tuż po podpisaniu umowy inwestycyjnej widzieliśmy pewną ostrożność wśród detalistów, jednak im bardziej perspektywa połączenia się oddalała, tym bardziej nasi klienci otwierali się na dalszą współpracę. W sierpniu, kiedy okazało się, że Eurocash nie zrealizował transakcji i umowa nie obowiązuje, zanotowaliśmy rekordowe obroty. Tę tendencję chcemy utrzymać - mówi Kazimierz Mars, prezes zarządu Tradisu.

Grupa będzie także umacniać pozycję swoich sieci franczyzowych, które mają się rozwijać w ramach swoich formatów. Dziś sieci franczyzowe działające w ramach Grupy Dystrybucyjnej Tradis liczą ponad 4 100 placówek. Jednak w najbliższych tygodniach spółka chce uzupełnić swoją ofertę franczyzową o koncept skierowany do nowej grupy klientów.

Tradis rozwija również współpracę w ramach PSD z kolejnymi spółdzielniami partnerskimi. Teraz z Grupą współpracują 63 spółdzielnie, zarządzające ponad 520 sklepami. Spółdzielcy i PSD właśnie wprowadzili na rynek wspólną sieć sklepów Gama, która do grudnia będzie liczyła co najmniej 25 placówek, a w przyszłym roku powiększy się o minimum 50 kolejnych lokalizacji. Tylko we wrześniu Gama pojawi się m.in. w Kołobrzegu, Pruszczu Gdańskim, Dobrym Mieście i Pułtusku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8171
Ilość aktualnych ofert: 481629

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.