Primavika: Sprzedaż produktów eko przesuwa się do dyskontów

www.portalspozywczy.pl 26 września 2018 14:23

- Wielkość polskiego sektora żywności organicznej spada w ostatnim czasie. Sprzedaż tych produktów przesuwa się ze sklepów specjalistycznych w kierunki sklepów dyskontowych. Dlatego segment ten zamierzamy rozwijać stabilnie, równo z rynkiem. Dopasujemy się do naszego klienta i kanałów dystrybucji - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Paweł Skrzypczak, prezes firmy Primavika.

Od pewnego czasu polscy konsumenci mniej żywności ekologicznej kupują w sklepach specjalistycznych, częściej w dyskontach.

- My cały czas idziemy w kierunku dyskontów. Cztery lata temu podjęliśmy decyzję, żeby wejść do dużych sieci i dyskontów. Dzisiaj nasze produkty są obecne w wielu sieciach, cały czas pracujemy nad poprawą dostępności naszych produktów – dodaje Paweł Skrzypczak.

Przeczytaj także:

Jednak przyznaje, że koniec 2017 i początek 2018 r. pokazał wyraźnie, że rynek żywności eko w Polsce rośnie wolniej niż zakładano.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,54

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.