Princessa w nowych opakowaniach

Autor: pr 27 października 2015 13:46

Princessa w nowych opakowaniach

Marka posiada charakterystyczny, impaktowy kolor niebieski, ale szukała dodatkowych elementów mogących odróżnić ją od konkurencji i wzmocnić więź z konsumentami.

Wybrano rozwiązanie, które ożywi i wzmocni przywiązanie konsumentów do Princessy. Pomysł opiera się na wpleceniu elementu konwersacji do designu, krok nawiązujący do światowych trendów, i wciąż unikatowy dla kategorii wafelków w Polsce. Dostrzegając wagę mediów społecznościowych, Logic Design szukał inspiracji w nieodłącznym atrybucie życia codziennego – smartphonie, który dziennie wyświetla nam setki wiadomości. W ten sposób powstał projekt z zabawnymi dymkami wypełnionymi hasłami, które aktywizują konsumentów, i zachęcają do interakcji.

„Uśmiechnij się”, „Chodźmy w tango”, „Co u ciebie?”, „Lubię cię” czy „Chrupnij” to przykłady wiadomości umieszczonych na opakowaniu, które mają sprowokować do rozmowy z Princessą lub w gronie znajomych.

Dzięki nowym, bardziej apetycznym kompozycjom, Logic Design podkreślił również intensywność i różnorodność smaków Princessy, dodając jeszcze więcej smakowitości do jej komunikacji. Logotyp, naśladujący kontur ust został poddany delikatnemu liftingowi. Usta stały się teraz jeszcze bardziej soczyste i dynamiczne, jakby to one niosły wiadomości w dymkach.

Od października 2015 cała gama Princessy (mleczna, orzechowa i kokosowa) jest dostępna w nowej odsłonie graficznej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,13

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.