Producenci słodyczy chcą mieć większy wpływ na sprzedaż w sieciach handlowych

www.portalspozywczy.pl 15 października 2015 14:16

ZPC Bałtyk i Bomilla w sierpniu br. powołały do życia specjalną strukturę terenową menedżerów regionalnych do opieki nad sieciami handlowymi. Gdańsko-włocławska słodyczowa grupa chce mieć jak największy wpływ na to, jak sprzedawane są jej wyroby w kanale nowoczesnym oraz cash & carry.

- Do tej pory handlując z dużymi sieciami ustalaliśmy cenę, sprzedawaliśmy, a potem był swego rodzaju "spokój" aż do momentu, w którym trzeba było uzgodnić kolejny kontrakt. Moja filozofia jest jednak inna. Potrzebujemy struktury terenowej, osób, które nie będą odpowiedzialne za kontakty z centralą sieci, lecz za pracę na poziomie hali, sklepu, czy wręcz kierownika stoiska słodyczowego - tłumaczy w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Konrad Mickiewicz, prezes ZPC Bałtyk.

Do obowiązków osób odpowiedzialnych za opiekę nad sieciami handlowymi należy m.in. sprawdzanie, czy ekspozycja produktów Bomilli i Bałtyku jest poprawna, uzgadnianie promocji regionalnych, czy pomoc w związku z wyprzedażami. Menedżerowie regionalni zajmą się również wszystkimi zdarzeniami losowymi, z którymi można poradzić sobie na poziomie sklepu czy hali.

portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    12,41

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.