Producent kosmetycznych marek własnych dla sieci handlowych wchodzi na NewConnect

Autor: dlahandlu.pl 7 stycznia 2019 11:42

4Mass – producentów lakierów do paznokci 10 stycznia zadebiutował na rynku NewConnect. Firma sprzedaje swoje produkty pod marką: Claresa w kanale e-commerce, a także pod markami sieci detalicznych oraz drogerii. Wartość obrotów po pół godziny handlu sięgnęła blisko 1 mln zł, a właściciela zmieniło w tym czasie ponad 2 mln akcji. W ramach oferty prywatnej i publicznej, spółka pozyskała blisko 3 mln zł. Cena akcji wzrosła o 48,5 proc. do 49 groszy.

4Mass pozyskała w ramach oferty prywatnej i publicznej, blisko 3 mln zł. Pieniądze zostały przeznaczone na rozbudowę sieci dystrybucji, prace nad system informatycznym i zwiększenie swojej pozycji w kanale e-commerce, a także na rozbudowę parku maszynowego. Obecne moce produkcyjne firmy to 50 tys. sztuk lakierów dziennie na jednej zmianie.

- Obecność na giełdzie pozwoli zwiększyć rozpoznawalność firmy oraz naszych marek własnych w oczach kontrahentów i instytucji finansowych. – komentuje Sławomir Lutek, prezes spółki 4Mass.

W październiku 2018 r. 4Mass wprowadził na rynek markę Meggy. Spółka planuje uruchomienie kolejnych marek, skierowanych głównie do profesjonalnych salonów. Firma zajmuje się również wytwarzaniem lakierów hybrydowych oraz klasycznych na zlecenie swoich klientów pod ich markami – są to zarówno współprace długoterminowe jak i jednorazowe zlecenia. Spółka produkuje obecnie markę dla jednej z największych sieci detalicznych w Europie oraz kilku mniejszych podmiotów o zasięgu ogólnopolskim.

Do realizacji działalności produkcyjnej 4Mass wykorzystuje zarówno linie automatyczne, jak również stanowiska do tzw. krótkich serii produkcyjnych. Produkty oraz półprodukty wykorzystywane

w procesie produkcyjnym importowane są z Chin, Niemiec i Francji. Działalność operacyjna 4Mass odbywa się w zakładzie produkcyjnym w Radomiu, na który składają się hale produkcyjne oraz magazyn, o łącznej powierzchni 2 200 m kw.

W okresie od I do III kwartału spółka osiągnęła zysk netto w wysokości ponad 0,77 mln zł czyli o 231% większy niż w analogicznym okresie przed rokiem. Przychody spółki po pierwszych dziewięciu miesiącach 2018 wynosiły 8,85 mln zł, natomiast w analogicznym okresie w 2017 roku utrzymały się na poziomie 3,57 mln zł – jest to wzrost o 148 %.

- Istotny wpływ na polepszenie wyników miały zlecenia realizowane na rzecz produkcji innych marek dla sieci handlowych oraz podmiotów z branży kosmetycznej. W najbliższym czasie planujemy skupić się na rozwoju i zwiększeniu rozpoznawalności marek własnych – w szczególności marki Claresa, która posiada już ugruntowaną pozycję na rynku kosmetycznym – podsumowuje Sławomir Lutek, prezes spółki 4Mass.

Przychody osiągane w wyniku sprzedaży marek własnych w 2017 roku stanowiły 75 % przychodów spółki, po dziewięciu miesiącach 2018 roku marki własne generowały 21 %. sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,98

  • Śr

    8,41

  • Min

    5,98

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6894
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.