Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Producent lodów i mrożonek zmienia wizerunek

Autor: pr/dlahandlu.pl 1 czerwca 2015 10:12

Producent lodów i mrożonek zmienia wizerunek Fot. Anita

Jeden z największych producentów lodów i mrożonek w Polsce, frma Anita, zdecydowała się na lifting swojego wizerunku. Zmianie poddany został logotyp oraz opakowania.

Firma „Anita”, będąca jednym z największych w Polsce producentów lodów i mrożonek, zdecydowała się na odświeżenie swojego wizerunku, a tym samym znanego od ponad 20 lat logotypu. Zmianie uległ zarówno charakterystyczny dla „Anity” znak graficzny, jak również kolorystyka. Liftingowi poddano także opakowania zarówno lodów, jak i mrożonek. Pierwsze produkty w nowej odsłonie graficznej mają pojawić się w sklepach już tego lata - zapowiada producent.

- To pierwsza tak duża zmiana w naszej identyfikacji od ponad 20 lat. Jest ona podyktowana dynamicznym rozwojem firmy, zarówno na polskim, jak i na kilku zagranicznych rynkach. Jest także konsekwencją strategii budowania naszej marki, która ma kojarzyć się odbiorcom ze świeżością smaków - mówi Grzegorz Mordalski, właściciel firmy „Anita”.

Tę świeżość w nowej identyfikacji firma podkreśla nie tylko mocno nasyconą kolorystką i prostą typografią, ale także charakterystycznym zielonym listkiem, jaki pojawia się w nowym znaku graficznym. - To niewielki szczegół, ale bardzo ważny dla tego, jak chcemy, aby nasze produkty były odbierane. W ten sposób chcemy mocno zasygnalizować, że zrobione są one z naturalnych produktów i powstają wyłącznie ze świeżych, polskich owoców - uzasadnia Mordalski.

Zmianie ulega nie tylko logotyp, lecz także opakowania wszystkich produktów „Anity”. Te - jak zapowiada producent - wprowadzane na rynek będą stopniowo od czerwca. - Odświeżenie wizerunku opakowań obejmie wszystkie produkty, zarówno z oferty lodów, jak i mrożonek. Zmianie ulegnie kolorystyka oraz wygląd etykiet. Nowością będą błyszczące kartonikowe opakowania z wyraźnie tłoczonymi owocami - mówi właściciel firmy „Anita”.

Rebrandingowi towarzyszyć będą także zmiany na stronie internetowej producenta, na której kluczową rolę będą odgrywały produkty „Anity”.

P.P.Ch i P.R.-S. „Anita” Grzegorz Mordalski to producent lodów i mrożonek, działający na polskim rynku od 22 lat. W swojej ofercie „Anita” posiada zarówno lody (m.in. Różki, lody na patyku, sorbety, lody familijne, lody w kubkach), jak również mrożonki (m.in. pyzy, pierogi, uszka). Produkty „Anity” na rynku dostępne są zarówno pod marką własną firmy, jak również pod markami znanych sieci m.in. Biedronka, Carrefour, Netto, Kaufland, Tesco, Aldi, Intermarche, Lewiatan i innych. Zakład produkcyjny oraz mroźnia „Anity” mieści się Działoszynie.

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    4,03

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.