Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Produkty BIO w nowej ofercie Lidla

Autor: pr 4 sierpnia 2016 12:28

8 sierpnia we wszystkich sklepach Lidl zaczyna się Tydzień BIO, podczas którego będzie można nabyć m.in.: żywność organiczną, artykuły bez glutenu, bez laktozy i tzw. superfoods.

W 2015 roku niemal połowa z nas sięgała po artykuły z oznaczeniem BIO lub EKO, z czego 11% respondentów zadeklarowało ich zakup przynajmniej raz w tygodniu, a 15% – minimum raz w miesiącu. Według wyników najnowszego badania Uniwersytetu Łódzkiego, Polacy cenią w żywności organicznej przede wszystkim na jej wysoką jakość (76,5 proc.), lepszy smak i ekologiczne metody produkcji. Spośród żywności BIO, konsumenci najchętniej wybierają ekologiczne owoce i warzywa (69,1 proc.) oraz miód (58,9 proc.).

Dlatego Lidl zdecydował się poszerzyć asortyment o nowe produkty. 

W najnowszej ofercie Lidla znalazł się szeroki wachlarz produktów organicznych, m.in.: kanadyjski BIO syrop klonowy (14,99 zł/1 opak./250 ml), kawa pełnoziarnista Arabica Bellarom BIO (34,99 zł/1 opak./1 kg) oraz herbata BIO w torebkach (4,49 zł/1 opak.), dostępna w kilku smakach. W specjalnej ofercie będzie można znaleźć również BIO nabiał, m.in.: BIO Twaróg z chudym jogurtem Milbona (3,49 zł/1 opak./250 g) czy ser Mozzarella BIO (3,99 zł/1 opak./125 g) oraz artykuły zbożowe m.in.: BIO spaghetti Combino (3,99 zł/1 opak./500 g) i BIO ryż Golden Sun (4,99 zł/1 opak./500 g) – do wyboru ryż ziarnisty lub brązowy.

Osobom, które są na diecie bezglutenowej, Lidl proponuje Parówki Pikok Pure z szynki 93% (4,69 zł/1 opak./240 g), Polędwicę Pikok Pure pieczoną w plastrach (3,99 zł/1 opak./100 g) oraz specjalnie dla dzieci Szynkę Pikok Piratki w plastrach z 98% fileta z kurczaka (3,79 zł/1 opak./100 g). Wszystkie te produkty nie zawierają konserwantów, fosforanów, barwników i glutaminianu monosodowego. Natomiast dla tych, którzy nie mogą spożywać produktów z laktozą, w asortymencie Lidla znalazły się m.in.: mleko Pilos bez laktozy 1,5 % (2,19 zł/1 opak./1 l), napój sojowy Milbona bez laktozy (5,99 zł/1 opak./1 l) oraz napój owsiany lub ryżowy Joya (7,99 zł/1 opak./1 l).

Superfoods to żywność naturalna i nieprzetworzona. W nowej ofercie Lidla dostępny będzie wybór produktów, w tym: nasiona Chia (4,49 zł/1 opak./150 g), Quinoa, czyli komosa ryżowa (7,49 zł/1 opak./250 g) oraz łuskane nasiona konopi (11,99 zł/1 opak./150 g), zawierające witaminy E, B1, B3, B6.

- W sprzedaży dostępny będzie również kurczak zagrodowy z Podlasia – z małych gospodarstw rodzinnych, karmiony zbożami i słonecznikiem, bez GMO i antybiotyków” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 550.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.