Produkty z logiem "Wyłącznie w Biedronce" pomogą sieci zrealizować wyższe marże

www.portalspozywczy.pl 19 maja 2015 09:12

W sklepach sieci Biedronka systematycznie rośnie liczba produktów oznaczonych znakami "Wyłącznie w Biedronce" i "Specjalnie dla Biedronki" - wynika z danych zebranych przez portalspozywczy.pl. Dzięki tego typu produktom na wyłączność operator chce mocno odróżnić od konkurencji, pokazać klientowi wyjątkowość swojej oferty, ale także zrealizować wyższe marże.

Obecnie produktów sprzedawanych ze znakiem „Wyłącznie w Biedronce” i „Specjalnie dla Biedronki” jest w sklepach przynajmniej kilkanaście, ich liczba w poszczególnych placówkach mocno się różni. Wśród kilkunastu pozycji są m.in. sery, dania gotowe, czy desery. Produkty na wyłączność z logo sieci, to kolejny etap walki o przyciągnięcie i utrzymanie klienta przez firmy handlowe w Polsce. Dystrybutorzy chcą pokazać, że mają nie tylko niskie ceny i promocje, ale coś czego nie ma konkurencja, że warto po te produkty do ich sklepów wracać.

Pierwsze wyroby sygnowane wspomnianymi znakami trafiły do sklepów sieci jesienią ubiegłego roku. Znaczny wzrost ich liczby nastąpił w ostatnich tygodniach, wraz z kolejnymi akcjami tematycznymi (m.in. produktami z Francji). Należy dodać, że są to produkty, które raczej nie będą gościć na stałe w ofercie sklepów sieci, a raczej będą się pojawiać w nich cyklicznie, rotując z innego tego typu wyrobami. Można się spodziewać, że produkty na wyłączność - które mają na celu podkreślać wyjątkowość oferty danej sieci - będą wchodzić na stałe do oferty poszczególnych operatorów handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9116

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.