Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Programy lojalnościowe stacji benzynowych okazały się fiaskiem

www.portalspozywczy.pl 2 maja 2016 11:09

Programy lojalnościowe na stacjach benzynowych charakteryzuje niski poziom redempcji. Punkty się przedawniają, a konsumenci często nie odbierają nagrody. W momencie, gdy w branży HoReCa programy lojalnościowe staną się mechanicznymi czynnościami jak na stacjach benzynowych to wszyscy przegraliśmy - mówią Adam Zajdzik i Tomasz Bucholc, twórcy aplikacji Kekemeke.

W badaniu przeprowadzonym przez Kekemeke tylko 12 procent ankietowanych przyznało, że korzysta z programów lojalnościowych na stacjach benzynowych.

- Nagroda w postaci długopisu czy patelni nikogo już nie zachęca. Obecnie rozmawiamy z kilkoma sieciami stacji jak powinno to wyglądać. Naszym zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłaby nagroda w postaci darmowej kawy i hot dogów. Dla większości klientów nie jest istotne za co będą otrzymywać nagrody. Wiadomo, że musi być to produkt kluczowy w punkcie, do którego przyjeżdżamy - mówi Tomasz Bucholc, jeden z twórców aplikacji.

Pomysłodawcy zbierania pieczątek za pomocą smartfonów zwracają uwagę, że programy lojalnościowe nie powinny podążać w stronę mechanicznego "nabijania" puntów na kartę.

- Zauważamy, że jest pewna wartość w tym, że ludzie się uśmiechają. To nie jest automatyczne, chłodne. Dlatego nie chcemy rezygnować z relacji międzyludzkich, na rzecz np. beaconów czy NFC. Ludzie, którzy podają sobie telefon, nawiązują relacje, pamiętają się potem, a to bardzo istotne. W lokalu masz osobę, której ufasz, przez co właściciel czy sprzedawca nie może Cię oszukać - dodaje Adam Zajdzik.

Kekemeke chce budować zaufanie także poprzez brak konieczności logowania w aplikacji.

- Staramy się dbać o prywatność naszych użytkowników. Uważamy, że można osiągnąć te same cele marketingowe nie znając imienia, nazwiska czy położenia użytkownika. Często te dane są nadużywane. Mamy rynek, gdzie z jednej strony jest restaurator a z drugiej klient i musimy dbać o każdego - dodaje Zajdzik.

więcej: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.