Programy lojalnościowe wracają do łask. Biedronka, Lidl i Żabka nadają ton trendom

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2019 11:23

Programy lojalnościowe wracają do łask. Biedronka, Lidl i Żabka nadają ton trendom fot. Żabka

Chociaż eksperci już kilka lat temu zapowiadali zmierzch ery programów lojalnościowych, wydaje się, że moda na zbieranie punktów za zakupy wraca ze zdwojoną siłą. Biedronka niedawno pochwaliła się, że jej karta lojalnościowa ma już 7 milionów użytkowników. Lidl uruchamia mobilny program zniżkowy Lidl Plus, a Żabka przygotowała aplikację mobilną dla klientów Żappka.

Tylko w ciągu ostatniego miesiąca pisaliśmy o programach sieci Żabka, Lidl i Biedronka.

Jak wynika z raportu „Sklepy Przyszłości”, który wykonała firma badawcza Mobile Institute na zlecenie Grupy AdRetail, w kategorii sklepów z produktami spożywczymi najbardziej aktywni w programach lojalnościowych są klienci po 55. roku życia. - Prawie połowa z nich potwierdza swoje uczestnictwo w ww. programach. Zapewne mocno zależy im na optymalizacji codziennych zakupów. Niemniej karty lojalnościowe są dość popularne we wszystkich grupach wiekowych. I to może być zasługą świetnie działających systemów w niektórych sieciach, zwłaszcza w dyskontach – ocenia Maciej Tygielski, szef sprzedaży w Grupie AdRetail.

Żappka, bo tak brzmi nazwa nowej usługi sieci Żabka, jest dostępna dla klientów w wersji pilotażowej. Aplikacja jest dostępna na systemy iOS i Android. Interfejs aplikacji stworzyła firma pracująca m.in. nad aplikacjami mobilnymi Ubera, Airbnb czy Reuters. - Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty. Zespół pracujący nad aplikacją łączył wiedzę z obszarów: machine learning, data science i nowoczesnego designu. Teraz czas spojrzeć na Żappkę oczami klientów. Wierzymy, że spodoba im się nasza propozycja – mówił Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansów i rozwoju w firmie Żabka. Użytkownicy mają możliwość włączenia się do programu nagród i korzyści, ponieważ zakupy z aplikacją są premiowane punktami lojalnościowymi tzw. żappsami, które wymieniać można na nagrody. Punkty lojalnościowe tzw. żappsy użytkownicy otrzymają za dokonanie zakupów.

Lidl również uruchamia mobilny program zniżkowy, w którym klienci znajdą kupony rabatowe oraz promocje do wykorzystania w supermarkecie. W aplikacji każdego dnia będą się pojawiać najnowsze oferty i gazetki promocyjne, a także będzie można wyszukać sklepy znajdujące się w pobliżu lokalizacji użytkownika.


  • HaHa 2019-03-04 14:43:49

    GiDi WuBe ŻaBkA :-)

  • GiDi 2019-03-04 14:05:56

    Żabka się postarała, niezła apka :-) oby tak dalej

  • WuBe 2019-03-04 13:49:37

    Żappka wymiata! ;) Fajny, przejrzysty interfejs!

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,43

  • Śr

    11,32

  • Min

    7,48

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6722
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.