Programy lojalnościowe - zbieranie punktów jest passé

Autor: pr 2 sierpnia 2016 12:38

Czas programów lojalnościowych polegających na żmudnym zbieraniu punktów i odroczonych benefitach powoli odchodzi do lamusa. Programy, w których nie wiadomo kiedy i jaką nagrodę otrzymamy za uzbierane punkty, nie są już dla konsumentów atrakcyjne bo chcą oni natychmiastowych benefitów za wydane pieniądze.

Program lojalnościowy umożliwiający zwrot pieniędzy za zakup jest o wiele bardziej zrozumiały pod względem osiągania pieniężnych korzyści i jest zarazem zdecydowanie bardziej korzystny. Na takiej zasadzie działa Refunder. Usługa świadczona przez Refunder daje możliwość zarabiania na zakupach zrobionych online w ponad 500 sklepach takich, jak: Zalando, Douglas, RTV Euro AGD czy Empik.

Z myślą o wyeliminowaniu konieczności posiadania kilkunastu kart lojalnościowych powstał system ZenCard. To program lojalnościowy nowej generacji, w którym jedyne, co musi zrobić klient to zapłacić swoją kartą płatniczą. Kartę lojalnościową zastępuje w tym przypadku karta dowolnego banku.

 

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • MojaGazetka 2018-01-09 19:52:48

    Niestety bywa i tak, że kupony i kody rabatowe mają różne ograniczenia, np. dotyczą tylko wybranych produktów lub można je wykorzystać dopiero powyżej jakiejś kwoty, co sprawia, że tylko dorzucamy do koszyka więcej rzeczy. My staramy się pomagać użytkownikom robić sprytne i oszczędne zakupy, bo w naszej apce Moja Gazetka trzymamy w jednym miejscu wszystkie aktualne gazetki z promocjami i przecenami :D Wypróbujcie, a sami zobaczycie <3

  • Zbieracz :) 2018-01-05 09:55:39

    zbieranie samemu punktów rzeczywiście praktycznie się nie opłaca - ja zbieram punkty w orange i z tego jest ze 2-3 złote rocznie z czego po dwóch latach przepada więc nie ma szans nic nazbierać ... więc wciągnąłem wszystkich znajomych którzy są w orange i nju i zbierają dla mnie - dalej z tego kokosów nie ma ale przynajmniej punkty nie przepadają i orange się nie bogaci :D

  • Zorientowany 2016-08-03 08:23:04

    hmm. Biedronka drukuje kupony rabatowe na paragonach, ale nikt tego nie czyta. Sprzedawcy nie są wyedukowani i nie mają czasu przy kasie na rozdawanie kuponów. Elektroniczny paragon pomoże w rozwoju rynku kuponów mobilnych, które będą automatycznie rozliczać się przy kasie a klient otrzyma bonus od producenta za lojalność. Taka jest przyszłość. Rynek olbrzymi, ale inwestycja w zbudowanie takiego biznesu jest też wysoka. Pewne jest, że Payback zniknie z rynku bo nie wnosi żadnej korzyści dla głównego beneficjenta- Klienta.

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,19

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8106
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.