Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Projekt Faktoria Win w 400 sklepach Eurocashu

www.portalspozywczy.pl 25 kwietnia 2014 09:32

Projekt Faktoria Win w 400 sklepach Eurocashu

W ramach struktury Grupy Eurocash rusza projekt pod nazwą Faktoria Win. Faktoria to sekcja z winem, którą odnaleźć można już w prawie 400 sklepach w całym kraju. Koncept opiera się na podziale win ze względu na konkretne okazje, dla których dedykowane są poszczególne marki. Powstała po to, aby ułatwić klientom podejmowanie decyzji podczas kupowania wina.

Faktoria Win to koncepcja, którą zdefiniować można jako sklep w sklepie. Jak wyjaśniają przedstawicele Faktorii projekt jest odpowiedzią na potrzeby polskich konsumentów, dla których zakup wina wciąż pozostaje trudnym zadaniem. 

Kolekcja Faktorii Win to kilkadziesiąt wybranych marek wina, które zostały podzielone na 5 dominujących w kulturze picia wina okazji: Relaks, Z przyjaciółmi, Na randkę, Do Posiłku oraz Na prezent. Zgodnie z tym podziałem zaprojektowana została półka Faktorii Win. Dzięki przejrzystemu podziałowi i wyraźnym oznaczeniom półka Faktorii jest funkcjonalnym narzędziem do sprzedaży wina, które nie tylko czyni proces decyzyjny klientów sklepów łatwiejszym, ale także ułatwia sprzedaż wina właścicielom sklepów, zdejmując z nich odpowiedzialność za odpowiedni dobór asortymentu i atrakcyjne oznaczenie towaru.

Dzięki ustawieniu półek Faktorii Win w ogólnodostępnej przestrzeni konsument ma możliwość swobodnego zapoznania się z towarem bez ograniczenia czasowego. Brak krępującej lady jest szczególnym ułatwieniem w mniejszych sklepach, w których do tej pory to właśnie oddzielenie konsumenta od produktu było dużym utrudnieniem w dokonaniu właściwego wyboru.

W sklepach na terenie całej Polski spotkać można trzy rodzaje półek Faktorii dostosowane do wielkości sklepu. Przy każdej półce do zakupienia są także specjalne torby na wino, które świetnie sprawdzają się w roli toreb prezentowych. Częścią Faktorii są również ujednolicone opisy na tylnych etykietach, również w formie czytelnych ikonografii, które zawierają najbardziej potrzebne informacje o produkcie, sposobie picia, a tym samym ułatwiają dokonanie dobrego, przemyślanego wyboru. Na półkach Faktorii dostępny jest także bezpłatny "Magazyn Faktorii Win".

Dzięki procesowi selekcji oraz uważnemu wsłuchaniu się w potrzeby polskich konsumentów w kolekcji Faktorii Win znaleźć można znane i cenione pozycje, a wśród nich m.in.: Chablis, Royal Riesling, Barolo, Chianti, Prosecco, Gewurztraminer, polskie wino Sudomir, różowe Vinho Verde czy doskonałe na lato White Zinfandel oraz hiszpańską Cavę.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    9,22

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.