Promocje cieszą się największą popularnością wśród młodych konsumentów

Autor: www.dlahandlu.pl za Gfk 10 lutego 2017 11:17

Konsumenci w każdym wieku uwielbiają promocje, ale największą popularnością cieszą się one w grupie wiekowej 18-25 lat. Firma Gfk sprawdziła jakie promocje są najatrakcyjniejsze dla poszczególnych grup wiekowych.

Informacje zaprezentowane na półce mają największy wpływ na decyzje zakupowe konsumentów, niezależnie od ich wieku. Czynnik ten jest jednak szczególnie istotny dla osób młodych: 47 proc. osób w wieku 18-25 lat twierdzi, że informacje na półce znacząco wpływają na ich decyzje zakupowe. Tej samej odpowiedzi udzieliło 38 proc. kupujących w wieku 51-69 lat. Również próbki i wersje demonstracyjne produktów mają większe znaczenie dla młodszej grupy wiekowej niż dla starszej (odpowiednio 45 i 32 proc.). Z kolei kupony wpływają na decyzje zakupowe młodych konsumentów w mniejszym stopniu, niż mogłoby się wydawać.

Badanie GfK FutureBuy 2016 zostało przeprowadzone na próbie 20 000+ konsumentów w wieku 18+ z 20 krajów. Zawiera odpowiedzi na pytania dotyczące zakupów online na tle kanałów tradycyjnych, procesu wyboru produktu/usługi, płatności mobilnych oraz liderów opinii i innowacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    14,76

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.