Promocje na Black Friday tylko pozorne?

Autor: rp.pl 23 listopada 2018 12:43

Promocje na Black Friday tylko pozorne? Fot. Shutterstock

Handlowcy rozbudzali apetyty, że w tym roku promocje będą wyjątkowe i będzie ich dużo. Jednak już pojawia się masa głosów, że nie jest tak do końca i wiele ofert wygląda na ustawionych, jakby ceny zostały wcześniej podniesione, by teraz rabat wyglądał atrakcyjniej. Już po raz kolejny Czarny Piątek wygląda jedynie na zabieg marketingowy, który miał tylko przyciągnąć klientów do sklepów, zarówno stacjonarnych jak i internetowych – pisze Rzeczpospolita.

Do podobnych wniosków doszła brytyjska grupa konsumencka Which?, sprawdzając ceny 94 popularnych produktów. Okazuje się, że w 87 proc. przypadków ceny były atrakcyjniejsze poza Czarnym Piątkiem, zaś około połowa była znacznie tańsza w okresie po tym święcie.

Autorzy badania podkreślają, że konsumenci powinni sami analizować ceny, ponieważ promocje często są atrakcyjne tylko na pozór.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    2,48

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6351

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.