Przed Biedronką pracowite półrocze. Jeśli chce zrealizować plany, musi przyspieszyć z otwarciami

Autor: dlahandlu.pl 10 lipca 2019 10:07

Przed Biedronką pracowite półrocze. Jeśli chce zrealizować plany, musi przyspieszyć z otwarciami Fot. materiały prasowe

Referendum strajkowe, flagowy sklep w Warszawie, zmiany na stanowiskach menedżerskich – podsumowujemy sześć miesięcy br. w Biedronce.

Mimo to związki zawodowe działające w Jeronimo Martins Polska porozumiały się w kwestii organizacji referendum strajkowego. Rozpoczęło się ono 15 stycznia i potrwa do 30 września. O tym, czy ostatecznie dojdzie do strajku zdecyduje ponad 65 tys. pracowników blisko 3000 sklepów sieci.
By legalnie zorganizować strajk, w referendum musi wziąć udział co najmniej 50 proc. uprawnionych. Związki zawodowe (NSZZ "Solidarność", Solidarność ’80 oraz Sierpień ’80) przedstawiły siedem postulatów (m.in. poprawę warunków pracy, transparentność wynagradzania czy ograniczenie godzin otwarcia sklepów) i liczą na ich poparcie. Zdaniem związkowców JMP utrudnia przeprowadzenie referendum (m.in. utrudniając pozyskanie danych pracowników), w prokuraturze we Wrześni toczy się postępowanie w tej sprawie.

Ukraińcy i studenci
Sytuacja na rynku pracy wciąż jest trudna. Biedronka przygotowała się na potencjalne problemy kadrowe. Firma zainwestowała w całodobową infolinię rekrutacyjną w języku polskim i ukraińskim oraz dedykowaną stronę internetową w języku ukraińskim.

Jeronimo Martins Polska stawia też na studentów. Firma uzyskała wysokie piąte miejsce w rankingu Pracodawca Roku międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC. Biedronka konsekwentnie otwiera się na młodych ludzi – szuka ambasadorów wśród studentów, organizuje także 3-miesięczne płatne praktyki w JMP.

Alessandro Beda dyrektorem handlowym
W marcu dowiedzieliśmy się, że Alessandro Beda został dyrektorem handlowym sieci Biedronka. Wcześniej pracował m.in. w PSDB, PwC Polska i Vershold Group oraz Duda Polska, agencji reklamowej pracującej na wyłączne zlecenie Biedronki. Dyrektorem marketingu i członkiem zarządu została natomiast Beata Jankowiak.

Modelowy sklep w Galerii Młociny
W tym roku Biedronka otworzyła nowe sklepy m. in. w Zieleńcu, Tarnowie Opolskim, Makowie Mazowieckim, Warszawie, Mysłowicach i Wrocławiu. Systematycznie modernizuje również starsze sklepy, dostosowując je do konceptu 2.0.

Na szczególną uwagę zasługuje otwarty 23 maja w Galerii Młociny najnowocześniejszy w stolicy sklep Biedronka. Jego sala sprzedaży liczy 850 mkw., a załoga to ok. 40 osób. Jest to również pierwszy sklep w którym sieć zainwestowała w bezprzewodowy system komunikacji pracowników.

Sieć otworzyła również trzy outlety – w Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu, a w ramach letniej sezonowej wyprzedaży stawia 100 namiotów wyprzedażowych tygodniowo.

Pod lupą…
8 kwietnia ruszyło szkolenie Biedronki dla konsumentów w ramach polubownego rozwiązywania sporów. Te działania to efekt decyzji UOKiK w związku z niewłaściwymi procedurami przyjmowania i rozpatrywania reklamacji przez JMP.

W czerwcu UOKiK skontrolował spółkę Jeronimo Martins Polska, sprawdzając, czy nie wykorzystuje swojej pozycji na rynku wobec polskich dostawców, głównie owoców i warzyw. Urząd obecnie analizuje zgromadzony materiał.


  • wwww 2019-07-10 22:22:13

    Tylko zapomniała o magazynierach z długim stażem i pensja od stycznia 2018 na tym samym poziomie i roboty na 12 a nie 8 godzin

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6992
Ilość aktualnych ofert: 277850

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.