Przed centrami wyprzedażowymi stoją wyzwania

Property News 3 października 2017 11:00

Ograniczenie handlu w niedzielę to spore zagrożenie dla rynku outletów, ponieważ są one najchętniej odwiedzane właśnie w weekendy. Kluczem do sukcesu może być wprowadzenie bogatej oferty rozrywkowo-usługowej, która zachęci klientów do spędzania wolnego czasu również w tygodniu - mówi Thomas Reichenauer, współzałożyciel i dyrektor zarządzający spółki ROS Retail Outlet Shopping, która wiosną 2019 r. otworzy centrum wyprzedażowe Fashion Outlet Kraków.

Polacy chcą, by centra outletowe stale uatrakcyjniały swoją politykę cenową oraz ofertę asortymentową, także o marki z sektora premium – uważa Thomas Reichenauer.

Dodaje, że w rynku centrów wyprzedażowych wciąż tkwi spory potencjał rozwoju, ale czekają go również wyzwania.

- Już teraz obserwujemy, że centra wyprzedażowe w Polsce zaczynają zmieniać swój dotychczasowy charakter. Coraz częściej upodabniają się do nowoczesnych galerii handlowych z centrami rozrywki i bogatym zapleczem gastronomicznym – przyznaje Thomas Reichenauer.

więcej na: www.propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7810

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.