Przed świętami trzy największe sieci handlowe wydały 17,5 mln zł na reklamę w TV

Autor: dlahandlu.pl 2 kwietnia 2015 11:05

Według danych firmy Nielsen za okres 23-29 marca sieć Biedronka przeznaczyła na reklamę w telewizji 7 290 708 zł. Sieć Lidl wydała 5 569 285 zł, a Tesco - 4 684 911 zł.

Sieć Tesco rzadko występuję w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Jak już informowaliśmy, sieć przed świętami wielkanocnymi zainwestowała w nową platformę komunikacji w radiu i telewizji - Pomocnik Tesco. Platforma stanowi nową formę reklam, w których poza informacjami produktowymi znajdują się porady i inspiracje.

W najnowszym zestawieniu znalazły się również takie marki jak: Orange (9 149 546 zł), Play (7 595 409 zł), Ipla.TV (4 712 150 zł), Nivea (4 367 610 zł), Winiary (4 117 005 zł), McDonalds (3 759 580 zł) oraz Fiat (3 706 560 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    4,16

  • Min

    1,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.