Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Przedłuży się proces rebrandingu Stokrotki

www.portalspozywczy.pl 13 listopada 2013 18:52

Grupa Emperia, która zarządza siecią sklepów detalicznych Stokrotka, sygnalizuje, że proces rebrandingu sklepów nieco się przedłuży i zostanie zakończony w drugim kwartale 2014 roku.

- W niektórych przypadkach musimy odmalować elewacje zanim naniesiemy nowe logo. Przerabiamy sklepy i obecnie zmieniamy logo w tych sklepach, w których na razie nie musimy nic zmieniać na elewacji - mówi prezes grupy Dariusz Kalinowski.

Na koniec trzeciego kwartału 2013 roku grupa miała 204 supermarkety Stokrotka (w trzecim kwartale grupa otworzyła dwa sklepy i zamknęła jeden).
Grupa Emperia prowadzi działalność w trzech segmentach: działalność detaliczna, czyli sklepy Stokrotka, Maro Markety i Społem Tychy; działalność deweloperska oraz zarządzanie nieruchomościami i działalność informatyczna prowadzona przez spółkę Infinite.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.