Przesyłki za pobraniem są już dostępne w sklepach Żabka

Autor: pr, dlahandlu.pl 11 marca 2019 09:01

Przesyłki za pobraniem są już dostępne w sklepach Żabka fot. materiały prasowe

Do tej pory sklepy sieci Żabka obsługiwały jedynie przesyłki przedpłacone, teraz klienci mają możliwość decydowania, czy zapłacą za paczkę wcześniej, czy dopiero przy odbiorze. To kolejna usługa, jaką DHL Parcel wprowadził w punktach partnerskich dla swoich klientów.

Oprócz odbioru paczek można tam też dokonywać zwrotów, wykorzystując etykiety dołączone przez e-sklep lub wygenerowane online. Do punktu można również przekierować przesyłkę, jeśli okaże się, że nie będziemy obecni w miejscu, które pierwotnie wskazaliśmy jako miejsce doręczenia. Sieć punktów partnerskich to elastyczne rozwiązanie, zwiększa wygodę i oszczędza czas. Jeśli dodatkowo można tam np. zrobić zakupy, atrakcyjność takich miejsc rośnie w oczach klientów jeszcze bardziej. Wybierając punkt jako miejsce dostawy klienci sami decydują, kiedy odbiorą przesyłkę i mają na to aż 7 dni. Dodatkowo większość z nich jest czynna do 21:00 lub dłużej.

- Punkty partnerskie to zdecydowanie bardzo rozwojowy rynek. Rosnąca liczba użytkowników i ich pozytywne oceny potwierdzają, że to dobry kierunek dla dalszych inwestycji. Rok do roku ilości przesyłek obsługiwanych w naszych punktach rosną ponad 6-krotnie – mówi Maciej Dudek, Kierownik ds. sieci punktów dostępu DHL Parcel.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Rrr 2019-04-18 07:17:01

    A kartą będzie można w punkcie zapłacić pobranie, czy też jedynie gotówką?

  • Grzegorz 2019-03-11 16:23:03

    Dobry pomysł

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6556
Ilość aktualnych ofert: 296035

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.