Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Przez podatek sieć Lewiatan rozważa zmianę strategii rozwoju

Autor: newseria.pl 17 lutego 2016 10:29

Mieliśmy plany, żeby w tym roku przystąpiło do naszej sieci około 250 nowych sklepów. Zamysł był taki aby im pomóc, ratować je przed złym funkcjonowaniem i naporem zewnętrznym. W tym momencie raczej tej możliwości nie będzie – mówi Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding.

– Gdyby podatek wszedł w zamierzonej skali, to nie można w ogóle mówić o rozwoju. Trzeba by się zastanawiać, jak pojedynczy sklep, który wystąpi z sieci, będzie mógł przetrwać. O rozwoju w ogóle nie będzie mowy – przekonuje Kruszewski.

Kupcy domagają się przede wszystkim likwidacji zapisu o traktowaniu franczyzowych zrzeszeń przedsiębiorców jako jednej firmy oraz podniesienia kwoty wolnej od podatku w razie wprowadzenia liniowej stawki podatku. 

Sieć Lewiatan istnieje od przeszło 20 lat i skupia ok. 3000 sklepów. Jej łączne roczne obroty w 2014 r. przekroczyły 8,5 mld zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • jaro 2016-02-17 14:32:54

    trzeba zmienić statut a sieć na stowarzyszenie

    kupców

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.