Przychody Stokrotki za marzec wyższe o 27 proc., sieć powiększyła się o 5 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 5 kwietnia 2016 14:12

Zarząd Emperia Holding S.A. poinformował, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. osiągnęła w marcu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 209 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w marcu 2015 roku o ok. 27 proc. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-marzec wyniosły 571 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 26 proc.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w marcu 2016 roku wyniósł około 9,6 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-marzec 2016 roku wyniósł około 8,5 proc.

W marcu 2016 roku zostało otworzonych 5 sklepów: 2 supermarkety, 1 market oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2 tys. mkw: 1,1 tys. mkw w supermarketach, 0,2 tys. mkw. w marketach oraz 0,7 tys. mkw. w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec marca 2016 roku wyniosła 340. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec marca 2016 roku wyniosła 164,8 tys. mkw. Oznacza to, że od końca 2015 roku sieci przybyło 13 placówek (327 na koniec 2015 roku).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,61

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.