Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Quiza: Sieci to kontrahent, któremu trzeba się poniekąd podporządkować

www.portalspozywczy.pl 27 stycznia 2016 10:03

- Wprowadzenie marki własnej Quiza Banana było momentem przełomowym dla naszej spółki. Wprowadziliśmy markę własną w 2012 r., była to innowacja na polskim rynku. Było to podyktowane wymaganiami sieci handlowych. Chcieliśmy sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu identyfikacyjnemu produktów świeżych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bartosz Szatkowski, dyrektor zarządzający Quiza.

- Sieci handlowe są bardzo wymagającym kontrahentem. Jest to kontrahent, któremu trzeba się poniekąd podporządkować, przyjąć reguły i zasady działania i starać się znaleźć swoją pozycję w tej współpracy - zapewnia Bartosz Szatowski. 

Wprowadzenie marki własnej to przełomowy moment w historii firmy.

- Wiele lat nauki i budowania reputacji wpłynęło na decyzję o przejściu do kolejnego etapu działalności Quiza. Na rynku firma była postrzegana jako solidny partner i dostawca jednak ze względu na brak własnego produktu nie była rozpoznawalna poza wąskim sektorem branży owoców południowych. Bliska współpraca z wiodącymi sieciami handlowymi w Polsce oraz prowadzone konsultacje dotyczące wymagań jakościowych dostarczanych produktów pozwoliły firmie zbudować solidny fundament do stworzenia własnej prywatnej marki bananów co jest ewenementem na skalę światową. Stworzono charakterystyczny i rozpoznawalny produkt na rynku, dzięki któremu firma została zauważona. Staliśmy się członkiem Europejskiej Ekstraklasy firm branży bananów o zasięgu kontynentalnym. Jednak trzeba mieć świadomość, że budowanie matki to temat długofalowy – zapewnia dyrektor Quizy.

Więcej: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.