Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Rafał Brzoska zwiększa zaangażowanie w SALESmanago

Autor: wirtualnemedia.pl 1 października 2015 10:00

Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl, zwiększył swoje udziały w platformie automatyzacji marketingu SALESmanago do 40 procent. Wcześniej należało do niego 20 procent - podają Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze 20 proc. udziałów w SALESmanago Rafał Brzoska kupił w ub.r. Obecną inwestycję zwiększającą jego finansowe zaangażowanie w platformę przedsiębiorca tłumaczy obiecującymi perspektywami jej rozwoju.

SALESmanago to należąca do spółki Benhauer platforma służąca do automatyzacji marketingu w segmencie małych i średnich firm. Jednak oprócz nich wśród użytkowników SALESmanago są także duże korporacje, m.in. Orange, Getin Bank, Rainbow Tours i Yves Rocher. W sumie obecnie z polskiego rozwiązania korzysta ponad 4 tys. klientów na świecie, a firma analityczna Datanyze plasuje SALESmanago jako szóstą co do wielkości platformę marketing automation.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,69

  • Min

    1,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.