Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Raport: Dostępność i ceny mleka w popularnych e-sklepach

Autor: dlahandlu.pl 7 kwietnia 2016 15:55

Mlekovita i Łaciate były najmocniej reprezentowanymi marki w kategorii mleko w popularnych e-sklepach w marcu 2016 roku. Najtańsze mleko było do kupienia w e-sklepach Frisco i Tesco, największy wybór był w e-sklepie Piotr i Paweł, a najwięcej promocji obowiązywało w e-sklepie Tesco - wynika z raportów przygotowanych w panelu analitycznym Kwit Analytics.

W marcu 2016 roku mleko marki Mlekovita pokrywało średnio 16% kategorii “mleko” we Frisco, 18% w e-sklepach Tesco i Alma oraz 17% w sieci Piotr i Paweł. Natomiast mleko marki Łaciate pokrywało aż 35% kategorii we Frisco, 18% w sklepie Tesco, 15% w sklepie Piotr i Paweł. Na e-półkach sklepowych w tych sklepach marka SM Gostyń i OSM Łowicz pokrywały średnio 12% kategorii mleko, a marka Tesco ponad 4%. Poniżej 3% pokrycia kategorii miały takie marki, jak OSM Radomsko, Piątnica, Białe, Bakoma, Milko czy Mlektar.

Porównując 31 takich samych produktów we Frisco, sieci Tesco, Alma i Piotr i Paweł w marcu 2016 roku okazało się, że najniższe średnie ceny były we Frisco (3,03 zł) i sieci Tesco (3,03 zł), a najwyższe w sieci Alma (3,10 zł).

Sieć Piotr i Paweł oferowała największy wybór produktów w kategorii “mleko” (130 SKU) w marcu. Najkrótszą półkę z mlekiem miał e-sklep Frisco (79 SKU).  Prawie 7% produktów z omawianej kategorii było w promocji w sieci Tesco, 3% we Frisco, 1,50% w sieci Alma i 0,25% w sieci Piotr i Paweł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.