PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Raport: Już czas, by detaliści rozpoczęli przygotowania do świątecznej sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 9 sierpnia 2018 10:15

Raport: Już czas, by detaliści rozpoczęli przygotowania do świątecznej sprzedaży Fot. Shutterstock.com

W swoim najnowszym raporcie „Festive Season” platforma reklamowa Criteo pokazuje, że konsumenci rozpoczynają zakupy świąteczne wcześniej niż kiedykolwiek i przedstawia TOP 7 trendów dla marketerów, by mogli wyjść naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom swoich klientów

6. Budowanie większej ilości danych oznacza silniejsze relacje z klientami

W zeszłym roku Criteo Shopper Story 2017 zwrócił uwagę, że w większości krajów kupujący cenią zarówno doświadczenia online, jak i detaliczne. 62% klientów przyznało się, że używa swoich telefonów, gdy są w sklepie. Ponieważ w sezonie świątecznym to mobile wiedzie prym, marketerzy muszą zastanowić się, jak lepiej dotrzeć i połączyć się z klientami, gdy przemieszczają się między urządzeniami i kanałami. Większość marketerów nie ma całkowitej pewności, że posiadają strategie poparte liczbami, które zapewnią wygraną pozycję - tylko 3 na 5 dyrektorów marketingu współpracuje przy udostępnianiu danych i jedynie 1,3% marketerów jest "bardzo pewnych siebie" w swoich strategiach dotyczących danych, dostarczonych przez analityków, pożądanych przez większość działów firm.

7. Najlepsze strategie marketingowe będą oparte na chwilach

W trakcie świąt proces zakupu odbywa się błyskawicznie. Wszechogarniająca atmosfera obdarowywania i dzielenia się wspiera nas w myśleniu o innych. Ten szczególny czas jest tylko raz do roku, ale jego siła tkwi w najbardziej niezapomnianych chwilach. 5 sposobów na stworzenie najlepszych chwil dla klientów:

• Opracuj stałą strategię dla handlu w dowolnym momencie
• Optymalizuj pod kątem transakcji mobilnych i w aplikacji
• Zachowaj silną strategię marketingową w trakcie Cyber Week II
• Zdobadź dostęp do większej ilości danych
• Stwórz więcej ważnych momentów

Niezależnie od tego, co sprzedawcy detaliczni planują na sezon świąteczny, to biorąc pod uwagę, że klienci zaczną szukać ofert świątecznych już na początku października, powinni oni przygotować strategie marketingowe i handlowe już teraz, w okresie wakacji, aby móc odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów i zarazem czerpać z tego maksymalne korzyści.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • znicierpliwiony konsument 2018-08-10 12:48:27

    W sierpniu gdy 30 st. na dworze już powinno się wystawiać kozaki, płaszcze, swetry, czapki i szale. Obowiązkowo ustawione choinki i merry christmas!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7305
Ilość aktualnych ofert: 495865

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.