Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Raport o płacach w handlu - sprawdź ile zarabia się na stanowiskach dyrektora marketu czy kupca

Autor: dlahandlu.pl 18 stycznia 2016 11:15

Raport o płacach w handlu - sprawdź ile zarabia się na stanowiskach dyrektora marketu czy kupca Kierownik ds. Sprzedaży Detalicznej zarabia od 15 do 22 tys. zł; fot. shutterstock

Jak wynika z najnowszego raportu płacowego 2016 „Trendy na rynku pracy w 2016 r.” przygotowanego przez Hays Poland w sektorze Retail (sieci detaliczne) obserwowany jest stabilny wzrost sprzedaży i rozwój zespołów sprzedażowych, marketingowych oraz e-commerce, opartych na stanowiskach o wąskiej specjalizacji.

W sektorze coraz bardziej zaznacza się tendencja wzrostu oczekiwań potencjalnych pracowników, co świadczy o tworzeniu się tzw. rynku kandydata. W roku 2015, firmy z sektora Retail analizowały swoje pakiety wynagrodzeń i benefitów, aby pozyskać i zatrzymać w swoich strukturach najlepszych pracowników. Rosnące oczekiwania kandydatów sprawiają, że przedsiębiorstwa konstruując swoją ofertę, coraz więcej uwagi poświęcają programom rozwojowym dla pracowników oraz atrakcyjnym ścieżkom awansu przypisanym do każdego poziomu stanowisk. Trendem staje się również mierzenie poziomu satysfakcji i lojalności zatrudnionego zespołu. Dlatego też przewidujemy dalszy rozwój działań employer brandingowych jako stałego elementu kampanii rekrutacyjnych. Polska branża e-Commerce wciąż znajduje się na etapie dynamicznego rozwoju i popularyzacji handlu internetowego, co przejawia się względnie dużą liczbą ofert pracy. Wyraźnym trendem na rynku sprzedaży internetowej jest dalszy rozwój wyspecjalizowanych obszarów stanowiskowych. Dotyczy to zarówno obszaru e-sprzedaży, jak również e-marketingu. Specjaliści tego sektora często budują swoją karierę w projektach startupowych, jednak docelowo coraz chętniej wiążą się na stałe z najbardziej stabilnymi firmami w branży.

Przykładowe zarobki na stanowiskach menedżerskich w branży retail:

Dyrektor Sprzedaży/Operacyjny od 20 do 35 tys. zł, średnio 25 tys.

Kierownik ds. Sprzedaży Detalicznej od 15 do 22 tys. zł, średni o18 tys. 

Regionalny Kierownik Sprzedaży od 8 do 16 tys. zł, średnio 12 tys. zł

Dyrektor Marketu (hipermarkety) od 9 do 20 tys. zł, średnio 15 tys.

Kierownik Sklepu (branża odzieżowa) od 3,5 do 8 tys. zł; średnio 5 tys.

Zastępca Kierownika Sklepu od 2,8 do 4,5 tys. zł, średnio 3,5 tys.

Sprzedawca (branża odzieżowa) od 1,8 do 3 tys. zł, średnio 2,2 tys.

Kierownik Visual Merchandisingu od 8 do 14 tys. zł, średnio 12 tys.

Kierownik Marketingu i PR od 10 do 16 tys. zł; średnio 12 tys.

Kierownik Marketingu Internetowego od 10 do 20 tys. zł, średnio 14 tys.

Kierownik Marki/Produktu od 14 do 25 tys. zł, średnio 18 tys.

Dyrektor Kolekcji/Zakupów (branża odzieżowa)  od 15 do 25 tys. zł, średnio 20 tys.

Kupiec (branża odzieżowa) od 5 do 10 tys. zł, średnio 7 tys.

Kierownik ds. Planowana Asortymentu od 13 do 20 tys. zł, średnio 17 tys.

Alokator/Specjalista ds. Planowania Asortymentu od 4 do 7 tys. zł, średnio 5,5 tys. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,15

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.