Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Raport Unity o rynku e-commerce w branży modowej

Autor: dlahandlu.pl 19 lutego 2013 11:58

Branża odzieżowa do promocji swoich sklepów internetowych najczęściej stosują e-mail marketing (wskazany przez 100 proc. ankietowanych). Zaraz po nim pozycjonowanie naturalne (80 proc.), a także kampanie linków sponsorowanych Google Adwords (70 proc.) - wynika z raportu Empathy "E-commerce w branży fashion", którego dlahandlu.pl jest patronem medialnym.

 Najrzadziej wykorzystywanym sposobem promocji okazały się porównywarki cen (30 proc.). Za skuteczną formę promocji e-sklepu ankietowani uznali również
SEM (60 proc.). Doceniono te􀀡 potencjał mediów społecznościowych jako efektywnego narzędzia przynoszącego wysoki wskaźnik konwersji

Sklepy internetowe segmentu fashion planują wdrożenie kolejnych funkcjonalności, takich jak videoprezentacje produktów (33,3 proc.) czy prowadzenie bloga modowego (30 proc.).
Obecnie głównym powodem zwrotów w e-sklepach jest zły rozmiar towarów (80 proc.), różnice w kolorze czy rodzaju materiału przysłanego towaru (po 20 proc.).

Badanie przeprowadzone przez Unity pokazuje, że niemal 2/3 sprzedawców tradycyjnych prowadzi sprzedaż online.

Jeśli chcą Państwo otrzymać pełny raport z badania prosimy o kontakt z autorem: Barbara Molga, barbara.molga@unity.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,11

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.