Real rozszerzy kategorię marek własnych o produkty bio i premium

Autor: portalspozywczy.pl 14 maja 2012 15:30

- Rozpoczęliśmy pracę nad projektem i chcemy, aby tego typu produkty pojawiły się w naszej sieci pod koniec tego roku. Należy jednak zaznaczyć, że to trudna kategoria. Wydaje się, że na produkty bio jest popyt, ale dane z rynku i dane sprzedażowe tego nie wykazują. To raczej sposób na wyróżnienie się - mówi Jarosława Moc, dyrektor Pionu Marki Własnej, Operacyjnego Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Cenami. W sumie do sklepów Real w 2012 r. może trafić ok. 250 nowych produktów pod marką własną.

Jak zaznacza Jarosław Moc rynek produktów bio w Polsce jest mały, a wprowadzenie własnego produktu oznacza umowę z dostawcą na zamówienie odpowiednich wolumenów danego produktu, aby zwrócił się koszt takiej inwestycji - stworzenie, wyprodukowanie, zaprojektowanie i wytworzenie potężnej ilości opakowań. - Tam gdzie są bardzo małe wolumeny, tam niezwykle trudno jest zrobić własny projekt typu private label - dodaje.

Real oferuje w swoich sklepach produkty bio, pod markami konkretnych producentów. - Chcemy mieć całe portfolio produktów bio pod marką własną i nad tym pracujemy. Jednak nie możemy wprowadzić produktów w tej kategorii tylko po to, aby mieć je na półce, aby później wyrzucić je do kosza. Każdy projekt musi spinać się ekonomicznie. Jeżeli chcemy wprowadzić produkt musimy mieć pewność, że się sprzeda, że opłaci nam się poniesienie potężnych kosztów opakowań, że warto inwestować w ten produkt pracę naszych ludzi - tłumaczy dyrektor Pionu Marki Własnej, Operacyjnego Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Cenami.

Real wprowadzi także na półki swoich sklepów w Polsce produkty premium. - Nasza sieć ma w swoim portfolio produkty z najwyższej półki pod marką Real Selection i tym roku zapewne pojawią się pierwsze produkty tego typu również w Polsce. Moim zdaniem jednak rynek nie jest jeszcze na nie w pełni jeszcze gotowy i musimy wybierać produkty, które wprowadzimy bardzo ostrożnie, aby rynek je zaakceptował - wyjaśnia Jarosław Moc.

Czytaj więcej na www.portalspozywczy.pl 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8304
Ilość aktualnych ofert: 491119

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.