Real stworzy półkę z produktami mięsnymi premium

Autor: portalspozywczy.pl 16 czerwca 2010 12:22

Sieci handlowe zaczynają dostrzegać, że coraz więcej klientów zwraca uwagę nie tyle na cenę, co na wysoką jakość wyrobów mięsnych - mówi Wojciech Woźniak z Polskiego Klastra Mięsnego. Jako przykład podaje sieć Real z grupy Metro. Od pewnego czasu trwają rozmowy Klastra z dyrekcją Real Polska w sprawie współpracy.

Klaster zamierza wypracować specjalną ofertę, nastawiając się na kategorię premium, na zapewnienie dostaw wyrobów mięsnych o charakterze tradycyjnym, z gwarancją wysokiej, powtarzalnej, standaryzowanej jakości, opartej o uznany system jakości JAKOSĆ TRADYCJA i tzw. traceability całego łańcucha dostaw "od farmy do półki sklepowej". - Przygotowujemy ofertę produktową o dużej wartości dodanej ukierunkowaną na konsumentów o wysokich wymaganiach. Wiadomo, że oferta ta na półce będzie droższa - przyznaje przedstawiciel Klastra.

Real wykonał badania rynkowe, które wskazują, że konsumenci są gotowi płacić więcej i nawet jest już rozeznanie, o ile więcej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,99

  • Śr

    16,53

  • Min

    10,88

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8006
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.