Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour

Autor: dlahandlu.pl 25 kwietnia 2019 14:34

Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie.

Marka postawiła na nowoczesność zakorzenioną w tradycji. Na nowym projekcie etykiety wyeksponowano hasło „Nał”. Nawiązaniem do tradycji jest natomiast symbol Nałęczowa i data 1817, kiedy to zbadano właściwości nałęczowskich wód. W ten sposób Nałęczowianka postawiła na nowoczesny design z jednoczesnym podkreśleniem miejsca, z którego pochodzi woda. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, obejmująca m.in. telewizję, kina, outdoor, VOD i media społecznościowe.

Kampania rebrandingowa została zrealizowana kompleksowo w sklepach Carrefour w całej Polsce. Obejmuje całą ścieżkę zakupową konsumenta – począwszy od bramek przy wejściu do sklepu, poprzez wózki konsumenckie z naklejkami (w 49 hipermarketach), shelfstoppery w alejkach z wodą, skończywszy na spektakularnych bramach i naklejkach podłogowych w topowych hipermarketach w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu.

– Postanowiliśmy odświeżyć nasze etykiety i zaproponować konsumentom nowy wizerunek Nałęczowianki, żeby jeszcze bardziej wyróżnić się na sklepowej półce. Chcemy, żeby zakupy kategorii wody były bardziej angażujące, dlatego w ramach naszej akcji wizerunkowej w sklepach Carrefour zdecydowaliśmy się na przełamanie zakupowej rutyny. Wykorzystaliśmy kreatywne nośniki, mocno rzucające się w oczy, które towarzyszą klientom sklepów Carrefour od samego wejścia do sklepu, aż do półki z wodą – mówi Łukasz Lewczuk, Trade Marketing Manager w Nestlé Polska S.A., Oddział Nestle Waters.



Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,00

  • Śr

    3,78

  • Min

    2,89

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7062
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.