Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Rebranding marki Żubr

Autor: pr 16 maja 2014 10:23

Rebranding marki Żubr

Sezon marka Żubr rozpoczęła od kampanii "ŻUBR podchodzi do grilla". W spocie po raz pierwszy przedstawiono nowe opakowania, których autorem jest Studio Projektowe IKAR. Zaproponowano modyfikację ikony (która jest esencją marki) tak, że "Król Puszczy" patrzy teraz w stronę konsumenta.

Oczy Żubra symbolizują spokój i stanowczość. Jego sylwetce udało się nadać jeszcze więcej elegancji, siły oraz naturalności. Te cechy są bliskie konsumentowi tej marki. 

Designerzy z agencji zaproponowali usunięcie białego pola i czerwonej szarfy pod logotypem. Taki zabieg poskutkował mocnym wyeksponowaniem białej szarfy na tle zieleni. Marketer także zadecydował także o umieszczeniu sylwety Żubra na kapslu. Dotąd była tam tylko szarfa.

Od 5.05.2014 rozpoczęła się najnowsza kampania. W reklamie żubr występuje w roli strażnika puszczy, czuwającego nad bezpieczeństwem jej mieszkańców i zaangażowanego w życie lasu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.