Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Rebranding salonów Agata

Autor: dlahandlu.pl 2 sierpnia 2016 09:38

Rebranding salonów Agata fot. Agata

W 2015 r. sieć salonów Agata Meble przeszła zmiany identyfikacji wizualnej i aranżacji oraz organizacyjne. Skróceniu uległa także nazwa i obecnie są to już salony Agata. W sieci działa obecnie 19 sklepów z ofertą mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz.

- W ciągu zaledwie roku udało nam się przeprowadzić większość niezbędnych zmian. Dzięki temu na początku 2016 r. rozpoczęliśmy aktywną komunikację z wykorzystaniem nowego logo. Już po kilku miesiącach mogliśmy zweryfikować efekt i wiemy, że nowa identyfikacja wizualna została przyswojona i zaakceptowana przez klientów. Badania pokazują, że, salony Agata są obecnie najlepiej rozpoznawalną siecią sklepów meblowych w Polsce* – dodaje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.


W ubiegłym roku powstały dwa nowe salony Agata: w Lublinie i Białymstoku. W czerwcu 2016 r. ruszył sklep w Częstochowie, a przed końcem roku planowane jest otwarcie drugiego salonu w Warszawie, który będzie zarazem największym sklepem w sieci Agata.
Coraz większą część sklepu zajmują aranżacje i ekspozycje. Praktycznie każda kolekcja mebli skrzyniowych jest wyeksponowana w formie urządzonych pokoi, a nawet przykładowych aranżacji całego mieszkania. Wszystkie dodatki prezentowane w strefie z meblami są również dostępne w sprzedaży w dziale z akcesoriami.

Ważnym elementem zmian jest także odnowienie strony internetowej www.agatameble.pl, która zawiera nie tylko ofertę produktów dostępnych w salonach Agata, lecz także szereg porad i artykułów dotyczących aranżacji wnętrz.

* Badanie CAWI zostało przeprowadzone na zlecenie Agata S.A. przez Dentsu Aegis Network na grupie 733 osób w wieku 20-50 lat, zamieszkujących w promieniu 50 km od Salonów Agata, które planują zakup mebli w ciągu 6 miesięcy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • badacz 2016-08-02 10:28:02

    Artykuł zawiera gwiazdkę, która nie jest wyjaśniona.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.