Redberry szuka franczyzobiorców

Autor: dlahandlu.pl 21 marca 2019 12:33

Na zasadach franczyzy działa koncept pod marką Redberry, do którego należy 12 punktów w 5 miastach w Polsce. Znajdują się w popularnych lokalizacjach, jak Arkadia czy Złote Tarasy w Warszawie. Marka na rynku funkcjonuje od 2011 roku, od 2017 roku przybyły jej dwie lokalizacje.

W 2018 roku w Złotych Tarasach Redberry połączyło koncept mrożonych jogurtów z wegetariańskim lokalem opierającym się na hummusie (dostarczanym z Izraela). Jest to pierwsza tego typu restauracja w Polsce, która powstała w centrum handlowym. W ten sposób marka chce dalej rozwijać swój koncept.

Aby otworzyć lokal pod szyldem Redberry powinno się brać pod uwagę powierzchnie od 20 do 50 m2 w centrach handlowych. Redberry opiekuje się franczyzobiorcą od momentu znalezienia odpowiedniej lokalizacji, negocjacji warunków umowy najmu, analizy biznesowo – ekonomicznej przedsięwzięcia, planu aranżacji wnętrza, rekrutacji oraz szkoleń dla pracowników, po działania marketingowo-promocyjne, analizy rezultatów oraz testów jakości i wprowadzania sezonowych ofert.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,98

  • Śr

    3,79

  • Min

    2,41

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7037
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.