Rejestracja kart SIM możliwa też w sklepach Żabka i Freshmarket

Autor: dlahandlu.pl 26 stycznia 2017 15:40


Po 1 lutego, zgodnie z przepisami obowiązującej ustawy antyterrorystycznej, będzie można używać jedynie telefonów z zarejestrowanymi kartami SIM. Ich rejestracji można dokonać także w sieci sklepów Żabka i Freshmarket. W całej Polsce tych placówek jest ponad 4,5 tys.

Rejestracji można dokonać w salonach operatorów i placówkach Poczty Polskiej, a także poprzez serwisy internetowe dwóch banków.

Przy rejestracji karty niezbędne jest podanie swoich danych osobowych: imienia, nazwiska, numeru PESEL i numeru rejestrowanego telefonu lub karty SIM. Usługa realizowana przez Franczyzobiorców Żabki polega jedynie na weryfikacji danych i przekazaniu ich do operatorów poprzez dedykowaną tej usłudze aplikację. Dane klientów rejestrujących karty nie będą przechowywane przez Żabka Polska oraz franczyzobiorców prowadzących sklepy.

We wszystkich sklepach obu sieci będzie można dokonać rejestracji zarówno aktywnych, jak i nowych zestawów startowych operatorów czyli: Plus, Orange/ Nju Mobile, Play, T-Mobile, Heyah, Virgin oraz Lycamobile.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7834

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 549754

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.