Reklamowa ofensywa delikatesów Alma

Autor: dlahandlu.pl/pr 30 marca 2015 12:58

Na kanałach z rodziny Discovery – TLC, ID oraz Discovery Life – trwa kampania Delikatesów Alma. Wyjątkowość działań związana jest z nowatorską formułą formatów reklamowych jaką jest split screen emitowany w czasie trwania programów. Narzędzie to – stosowane do tej pory jedynie na rynku niemieckim – wyróżnia perswazyjność przekazu.

- Bardzo chętnie wykorzystujemy nowatorskie rozwiązania w celu dotarcia z ofertą konsumencką Delikatesów Alma do jak najszerszego grona Klientów. Prowadzimy między innymi mocną kampanię reklamową w stacjach radiowych, gdzie co tydzień od środy do niedzieli pojawiają się spoty promujące nowe produkty. Wspieramy ją publikacjami reklam w prasie ogólnopolskiej, a także działaniami promocyjnymi na terenie sklepów i w social mediach – mówi Magdalena Grabowska Dyrektor Marketingu i PR Alma Market S.A.

Kampania Delikatesów Alma na kanałach Discovery będzie trwała do 3 kwietnia. W jej czasie promowane będzie w sumie 9 produktów z aktualnych w danym okresie ofert specjalnych sieci. Prowadzone działania wykorzystują największy atut split screen jakim jest możliwość osadzenia produktów lub usług bezpośrednio w kontekście wybranego programu.

- Split screen to idealny format dla kategorii retail, bo daje możliwości niespotykane dotąd w Polsce w zakresie dotarcia do grupy celowej z produktem lub usługą. Jesteśmy w stanie dokładnie określić kto ogląda dany kanał w danym czasie oraz – co absolutnie wyjątkowe – powiązać przekaz z emitowaną treścią” – powiedział Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Central Europe w Discovery Networks CEEMEA.

Split screen ad to reklama w formie belki / bannera zajmującej około 1/4 ekranu. Wyróżnić można dwie wersje split screen ad – pionową i poziomą. Format oznaczony jest jako „REKLAMA” i może zawierać treści komercyjne odpowiadające reklamie w breaku. Ze względu na emisję podczas programu, format ten ukazuje się bez dźwięku.

 

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,91

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.