Rekomercjalizacja Gemini Park Bielsko-Biała na ostatniej prostej

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2018 11:19

Rekomercjalizacja Gemini Park Bielsko-Biała na ostatniej prostej Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

Najemcy, którzy w Gemini Park Bielsko-Biała działają od lat, przedłużają właśnie pierwotne umowy najmu. Tylko od początku 2017 roku na taki ruch zdecydowało się już 43 partnerów biznesowych galerii. Krzysztof Brączek, dyrektor centrum handlowego komentuje efekty prowadzonej rekomercjalizacji.

Na jakim etapie jest dziś rekomercjalizacja Gemini Park?

Krzysztof Brączek: Rozmowy są na ostatniej prostej i mamy już za sobą negocjacje z największą grupą najemców. Sama rekomercjalizacja stopniowo realizowana jest od początku 2017 roku. W tym roku jednak nabrała rozpędu. W sumie rozmowy dotyczyły lub wciąż dotyczą 51 proc. GLA. W zeszłym roku udało się zakończyć owocnie rozmowy z 16 najemcami. W tym już z 27. Łącznie przedłużyliśmy umowy na 31 proc. GLA, tj. 13,5 tys. m kw. Na dalszą działalność w Gemini Park zdecydowały się m.in. Big Star, Bytom, C&A, Cinema City, Douglas, Empik, Monnari, New Yorker, Pepco czy RTV Euro AGD. Jednocześnie jesteśmy w trakcie rozmów z kolejnymi najemcami. Obejmują one zarówno partnerów, którzy są z nami od otwarcia w 2009 roku, jak również najemców, którzy dołączyli do nas w 2014 roku, czyli po rozbudowie obiektu. Najbliższe miesiące zapowiadają się więc pracowicie.

Co decyduje o tym, że najemca chce wiązać się z Gemini Park na kolejne 5, 10 lat, a w niektórych przypadkach na dodatkową inwestycję?

Krzysztof Brączek: Najemcy dostrzegają dziś mocną pozycję i potencjał biznesowy Gemini Park. Galeria jest obecnie w bardzo dobrym punkcie swojego rozwoju. Obiekt jest w 99-procentach skomercjalizowany, a jego budowana przez lata oferta jest doskonale skrojona do rynku i portfela tutejszego klienta. Co więcej, podoba się. Dowodem tego jest rosnąca systematycznie od kilku lat liczba klientów oraz idące w górę obroty. Tylko w 2017 roku odwiedziła nas rekordowa liczba 5,2 miliona klientów. Mieliśmy także frekwencję o 6 proc. powyżej indeksu krajowego notowanego przez ShopperTrak. W I półroczu 2018 w porównaniu do I półrocza 2017, pomimo obowiązującego od marca zakazu handlu, zanotowaliśmy już wzrost footfall’u o 3 proc. Także obroty utrzymują się na stałym, wysokim poziomie. Zeszły rok zakończyliśmy z 15-procentami na plusie w stosunku do roku 2016. Trend ten utrzymuje się także w tym roku. To wyniki, które bezpośrednio mają wpływ na działalność najemcy, a tym samym także na jego decyzje biznesowe. 



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.