PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Rekomercjalizacja Riviery: Ponad 160 podpisanych umów i 50 nowych marek

Autor: dlahandlu.pl 14 listopada 2019 11:28

Rekomercjalizacja Riviery: Ponad 160 podpisanych umów i 50 nowych marek CH Riviera, fot. materiały prasowe

Zakończył się pierwszy etap rekomercjalizacji Centrum Riviera w Gdyni. Podpisano już 162 umowy, a portfolio centrum powiększyło się o 52 nowych najemców.

Wśród 52 debiutantów jest Timberland, Patrizia Aryton, Lancerto, Coccodrillo, Tezenis, Parfois, e-obuwie, Pepco, Varlesca. Wzbogacono ofertę Health&Beauty – lista najemców powiększyła się o L'Occitane en Provence, The Body Shop, Starą Mydlarnię, Semilac, Hair Shop, Lynx Optique, Optical Christex oraz salon Jean Louis David.

W ofercie wyposażenia domu w gdyńskim centrum zadebiutowali Homla, Drawex, Anawa Meble, a salon Eurofirany powiększył swoją powierzchnię. Do oferty elektroniki wprowadzono markę Mi Store, a także przedłużono umowy na iSpot oraz Centrum Sony. Propozycję gastronomiczną wzbogacono o nowe restauracje z miejscami siedzącymi: Lepione, Familia Bistro i La Trattoria oraz punkt z lodami naturalnymi Miło Mi, lokal z kuchnią meksykańską Papa Diego, cafe Scholler, Berlin Doner Kebab oraz Express Oriental.

Riviera sfinalizowała też negocjacje dotyczące rozbudowy kina Helios o dwie sale dream (kat. premium). Udostępniono również więcej usług, m.in. punkt Energi, naprawy telefonów Halloo i punkt Mister Minit. Wkrótce zostanie zmodernizowanych 7 placów zabaw dla dzieci.

Centrum Riviera mieści 250 sklepów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7520
Ilość aktualnych ofert: 501740

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.