Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Retail Management chce otworzyć outlet w Warszawie

Property News 22 sierpnia 2018 09:38

Przekroczyliśmy 40 tys. mkw. GLA powierzchni centrów wyprzedażowych, ale to nie jest ostatnie słowo. Nasza grupa Retail Management ma w planach kolejne inwestycje, m.in. w Warszawie - mówi portalowi PropertyNews.pl Magdalena Bandurska, dyrektor pionu outletów Retail Management. Grupa planuje też powiększenie nowootwartego outletu w Bydgoszczy oraz rozbudowę innych obiektów.

Grupa Retail Management w maju tego roku oddała do użytku 11 tys. mkw. GLA w bydgoskim Smart Outlet Center. - Już planujemy powiększenie powierzchni tego obiektu do 16 tys. mkw. - mówi Magdalena Bandurska, dyrektor pionu outletów Retail Management.

- W sumie przekroczyliśmy 40 tys. mkw. GLA powierzchni centrów wyprzedażowych, ale to nie jest ostatnie słowo - dodaje. - Nasza Grupa Retail Management ma w planach kolejne inwestycje, m.in. w Warszawie, oraz rozbudowę obiektów w Lublinie, Białymstoku. W tej chwili priorytetem jest powiększenie Smart Outlet Center w Bydgoszczy - mówi.

Sklepy outletowe, które stanowią 80 proc. oferty Retail Management. - Doskonałym jej uzupełnieniem jest obecność sklepów regularnych, nieuczestniczących na co dzień w rywalizacji na upusty cenowe. Takie marki jak Rossmann, Martes Sport czy CCC mają jednak wspólny mianownik, który doskonale wtapia je w dominujące outletowe otoczenie, to niskie ceny oferowanych przez nie jakościowych produktów - mówi Magdalena Bandurska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.