Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Rewolucja w mobilnych płatnościach kartami - SumUp wprowadza własny terminal Chip&PIN

Autor: www.dlahandlu.pl 29 maja 2014 11:48

SumUp oferujący usługi z zakresu mobilnej akceptacji kart płatniczych ogłosił wprowadzenie pierwszego w Europie własnego terminala Chip&PIN - mobilnego terminala opartego o technologię mikroprocesorową i autoryzację transakcji kodem PIN. Polska wraz ze Szwajcarią są pierwszymi krajami, w których dostępne jest urządzenie PIN+ w wersji beta. Usługa jest dostępna w modelu Pay-as-you-go, czyli bez abonamentu i długich umów, z opłatą w wysokości 2,25 proc. od transakcji. Terminal PIN+ będzie można kupić za 295 zł brutto. Oficjalnymi partnerami SumUp w Polsce są InPost Finanse oraz Idea Bank.

SumUp zbudował platformę stworzoną przez dostawcę mPOS, która pokrywa cały proces przetwarzania płatności: własny terminal Chip&PIN, mobilną aplikację na smartfony i tablety z systemami iOS i Android, platformą płatniczą zgodną z międzynarodowym standardem EMV oraz system operacyjny wykrywający nadużycia. Po Polsce i Szwajcarii w kolejnych tygodniach PIN+ trafi do Wielkiej Brytanii, Niemiec, Włoch a następnie Hiszpanii.

- Stworzenie własnego mobilnego terminala płatniczego jest odpowiedzią na brak satysfakcjonujących urządzeń na rynku, które by odpowiadały wymogom bezpieczeństwa oraz funkcjonalności dla małych i średnich przedsiębiorców.PIN+ jako jedyny na rynku, oferuje możliwość łączenia się poprzez kabel audio jack lub Bluetooth Low Energy, co zwiększa niezawodność transakcji. PIN+ jest ładowany za pomocą wymienialnych baterii, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą być jeszcze bardziej mobilni i obsługiwać płatności w każdym czasie i miejscu - wyjaśniają przedstawiciele firmy. 

PIN+ oferuje możliwość akceptacji wszystkich najpopularniejszych kart debetowych i kredytowych w tym Visa, VPAY, MasterCard i Maestro. Transakcje są autoryzowane kodem PIN, a potwierdzenie zakupu dostarczane jest klientom przez SMS albo e-mail.

Terminal PIN+ posiada certyfikat MasterCard mPOS Program i jako pierwszy terminal w całości stworzony przez dostawcę usług mPOS, jest rekomendowany przez MasterCard.

W Polsce partnerami strategicznymi SumUp są InPost Finanse Sp. z o.o. i Idea Bank S.A. InPost Finanse będzie oferował usługę SumUp w szczególności obecnym klientom korporacyjnym poszukującym rozwiązania mobilnej akceptacji kart płatniczych. Idea Bank będzie kierować usługę SumUp do głównej grupy docelowej SumUp, czyli małych i średnich przedsiębiorstw. Bank będzie informował o możliwościach korzystania z najnowszego rozwiązania za pośrednictwem m.in. swojej strony internetowej czy kampanii social media.

Według Justyny Grycel, kierownika biura kart płatniczych w Idea Banku, urządzenie PIN + znajdzie szerokie zastosowanie w małych firmach usługowych, których miesięczne obroty nie przekraczają 20 tys. zł. Jej zdaniem, wielką zaletą urządzenia PIN+ jest jego mobilność. - Mali przedsiębiorcy bardzo często spotykają się z kontrahentami poza swoim biurem, nierzadko też świadczą usługi w domu klienta. Mając terminal Chip&PIN będą mogli przyjąć płatność w dowolnym miejscu - zauważa ekspert.

Terminal ma wymiary 7cmx7cmx3cm, waży 120 gram. Może być zasilany prze baterie lub specjalną "półkę z wbudowaną stacją ładującą". 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Piotr 2017-11-08 12:57:34

    ODRADZAM wszystkim tą firmę. na początku było wszystko ok. Ale geniusze z tej firmy doczytali się w ceidg "sprzedaż używanych pojazdów" co ciekawe to tej działalności nie prowadzę od 10 lat - jak większość wpisałem wiele rzeczy przy założeniu działalności. "Geniusze" nie doczytali się tego przy zamawianiu - zajęło im to ponad pół roku. Nie dość tego - zamiast wyjaśnić to z klientem - po prosu zamknęli konto i poinformowali o zamknięciu ... TOTALNA IGNORANCJA. Przechodzę do konkurencji.

  • ERNI 2016-01-05 12:36:20

    Osobiście dla mnie firma zlodziejska. Zablokowali mi konto bo klient zapłacił wg nich za dużo za moja usługę. Oni weryfikuja czy mi wypłaca moje pieniądze czy nie. Na jakiej podstawie prawnej? Czyli wg ich opini jeśli coś będzie za drogie nie wypłaca Wam waszych pieniędzy. Taka informacje dostałem na infolinii. Ktoś będzie weryfikować czy mam prawo zarabiać tyle za ile wycenie moje usługi. Żenada!!!!!

  • wrotex_poznan 2014-08-28 16:07:24

    Piekielnie wysoka jest prowizja 2,25% w SumUp.



    W PaySquare mam 0,5% i to uważam za drożyznę ale nie 2,25%!

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.