Robert Krzak na Food Show 2017: Stawiamy na zmiany asortymentowe świeżej żywności (wideo)

www.portalspozywczy.pl 21 marca 2017 17:26

W 2017 roku sieć Piotr i Paweł stawia na zmiany asortymentowe w odniesieniu do świeżej żywności, polepszanie jakości i konkurencyjność cenową – mówił serwisowi portalspozywczy.pl Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz Członek Rad Nadzorczych w sieci Piotr i Paweł podczas Food Show 2017 w Katowicach, które odbyło się w dniach 16-18 marca.

Jakie wyzwania rynkowe stoją przed siecią Piotr i Paweł w 2017 roku?

Myślę, że rok 2017 będzie rokiem jeszcze bardziej zwiększającej się konkurencji rynkowej i próbie zdobywania udziałów rynkowych. Widzimy, że niektórzy gracze schodzą z pola walki, tak jak w zeszłym roku firma Markpol czy firma Alma. Dla nas pojawia się swego rodzaju szansa – po prawie zakończeniu działalności Almy dotychczas przejęliśmy cztery sklepy Almy. Przeprowadzimy w nich rebranding na supermarkety Piotra i Pawła. Każdy z nas wciąż szuka swojej inności rynkowej. My stawiamy na zmiany asortymentowe w odniesieniu do świeżej żywności, polepszanie jakości i konkurencyjność cenową.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,79

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.