PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Rockstar Energy Drink promowany teledyskiem

Autor: pr 19 września 2018 12:10

Rockstar Energy Drink promowany teledyskiem Fot. materiały prasowe

Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała klipy wideo na potrzeby kampanii reklamowej napoju Rockstar Energy Drink z portfolio PepsiCo. Klipy są utrzymane w międzynarodowym formacie brandu pt. „Party like a Rockstar”. Kampania digital z wykorzystaniem klipów właśnie startuje i potrwa do końca września.

Agencja zrealizowała materiały wideo z udziałem performerów, wśród których znaleźli się parkourowcy, deskorolkarze i osoby jeżdżące na rowerach BMX. Z nagranych materiałów agencja stworzyła klipy wideo dotyczące aktywności związanych z miejskim stylem życia, miejskimi sportami i pasjami. Agencja zajęła się wypracowaniem koncepcji wizualnej klipów, wsparciem scenariuszowym i reżyserskim, edycją i kreatywnym montażem klipów oraz efektami wizualnymi.

„Przy montażu użyliśmy zabiegu „dynamicznego kolorowania” elementów obrazu, który jest nowym trendem w social mediach. Atrakcyjny wizualnie i nowatorski w formie projekt idealnie wpisuje się w charakter grupy docelowej, dla której social media są naturalną przestrzenią. Miejskie sporty, młodzi ludzie oraz barwne animacje dały w efekcie atrakcyjną wizualnie, energetyzującą całość, która wypełniona jest rockstarową energią #PartyLikeaRockstar“ - mówi Agnieszka Sosnowska, CEO & Partner agencji Biuro Podróży Reklamy.

Celem kampanii jest pokazanie świata marki Rockstar i zwiększenie jej świadomości w grupie docelowej, którą są młodzi mieszkańcy miast.

Biuro Podróży Reklamy w grudniu 2017 r. wygrało przetarg na obsługę budżetu digital do końca 2018 r. Zakres obsługi klienta obejmuje m.in. opracowanie i implementację strategii komunikacyjnej marki w kanale digital, obsługę kanałów social mediowych oraz realizację dedykowanych akcji reklamowych i aktywacji digitalowych. Zadaniem agencji jest również tworzenie kreacji statycznych i wideo.

Marka Rockstar Energy Drink należy do PepsiCo i powstała w 1998 r. w Stanach Zjednoczonych. Dostępna jest obecnie w 25 krajach na świecie, oferując aż 21 różnych wariantów swojego napoju. Na polskim rynku napój energetyzujący Rockstar jest obecny od 2012 r. Rockstar Energy Drink jest marką silnie zakorzenioną w obszarze sportów ekstremalnych, współpracuje z topowymi zawodnikami uprawiającymi tego typu dyscypliny. Jej motto brzmi: „Party like a Rockstar”, co ma oddawać charakter brandu kierowanego do konsumentów poszukujących nowych bodźców i energii do intensywnego życia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7189
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.