Rodzic na zakupach: Walor edukacyjny najważniejszy przy wyborze produktów dla dzieci

Autor: pr 17 marca 2016 12:25

Walory edukacyjne są dla współczesnego rodzica najistotniejszym elementem w procesie wyboru produktów dla dzieci. Ponad 82% rodziców przyznaje, że zwraca uwagę na wartość edukacyjną kupowanych zabawek i akcesoriów. Z edukacyjnym nurtem przegrywa nawet silny trend eko, a także cena nabywanych artykułów.

Jak wynika z badania Grupy On Board Think Kong przeprowadzonego przez SW Research pt.: „Rodzic - konsument. Postawy i priorytety” , aż 82,9% rodziców przyznało, że zwraca uwagę na walory edukacyjne zabawek i produktów dziecięcych. Dla porównania: 64,7% rodziców zwraca uwagę na to, czy nabywane przez nich produkty są ekologiczne, natomiast cena jest kluczowym aspektem decyzji o kupnie dla 53,1% rodziców.

Co więcej, aż 87,1% rodziców wskazało edukację jako ważny i bardzo ważny aspekt przyjścia dziecka na świat. Rozwijanie umiejętności dziecka od pierwszych dni jego życia jest jednym z najważniejszych celów wielu rodziców.

– Ten edukacyjny baby boom mogą w swojej komunikacji skutecznie wykorzystać firmy z branży dziecięcej, zarówno tworząc strategię marek, jak również dobierając kanały komunikacji. Dzisiejsi rodzice są bardzo aktywni w mediach społecznościowych, często korzystają z różnego rodzaju aplikacji, ale też zasięgają opinii ekspertów. Dlatego komunikacja związana z edukacją najmłodszych oraz zintegrowane działania PR, socialowe i marketingowe mogą okazać się kluczem do efektywnej komunikacji marek dziecięcych z konsumentami – mówi Katarzyna Rek z Grupy On Board Think Kong.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.