Rok 2016 trudny dla wielu branż

Autor: Parkiet 4 stycznia 2016 09:21

Rok 2016 będzie trudny dla wielu branż. Presja 
na ceny ze strony sieci handlowych może się zwiększyć. To uszczupli marże - czytamy w parkiet.com

Po kilku latach charakteryzujących się dużą zmiennością cen surowców rolnych rok 2016 – a przynajmniej jego pierwsza połowa – może przynieść ich względną stabilizację, z lekką tendencją do zwyżek – uważa w rozmowie z parkiet.com Marta Skrzypczyk, koordynatorka zespołu analityków sektora rolno-spożywczego BZ WBK. W górę nie pójdzie raczej cena espresso, np. w zarządzanej przez AmRest sieci kawiarni Starbucks. – W nadchodzącym roku prognozowana jest duża produkcja ziarna kawowego – zwraca uwagę Dorota Sierakowska, analityk DM BOŚ. Niższe mogą być ceny zbóż. Na koniec sezonu 2015/2016 ich światowe zapasy zwiększą się do 454 mln t wobec 450 mln t w sezonie 2014/2015 i będą oddziaływały w kierunku spadku cen – mówi Jakub Olipra, ekonomista Banku Credit Agricole Polska.

Więcej w parkiet.com

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,37

  • Min

    9,59

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9434

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.