Rolnicy i pracownicy cukrowni w kampanii Cukru Królewskiego

Autor: pr 24 października 2018 12:45

Rolnicy i pracownicy cukrowni w kampanii Cukru Królewskiego Fot. materiały prasowe

„Najlepsze jest blisko” – przekonuje Cukier Królewski w kampanii wizerunkowej marki. Celem projektu jest pokazanie, że za każdym wyprodukowanym kilogramem cukru stoją ludzie – pracownicy miejscowych cukrowni i lokalni rolnicy, dla których uprawa buraków cukrowych jest często nie tylko pracą, ale i rodzinną tradycją. To właśnie oni zostali Ambasadorami akcji, prezentując konsumentom lokalne i naturalne pochodzenie Cukru Królewskiego.

W czasie trwania kampanii „Najlepsze jest blisko” Polacy odkrywają sekrety produkcji Cukru Królewskiego. Za pośrednictwem kanałów społecznościowych marki poznają ludzi odpowiedzialnych za każdy etap produkcji, począwszy od kulis uprawy buraków cukrowych. To właśnie pracownicy firmy jako jej Ambasadorzy starają się przybliżyć konsumentom swoją pracę, opowiadając o swoich codziennych obowiązkach. Symbolem kampanii stał się specjalny logotyp z hasłem „Z polskich buraków, od lokalnych rolników”, umieszczony na opakowaniach cukrów wyprodukowanych w polskich cukrowniach. Na opakowaniach znalazły się też zdjęcia Ambasadorów oraz opisywane przez nich ciekawostki i historie związane z produkcją Cukru Królewskiego. 

- Trwająca kampania „Najlepsze jest blisko” ma dla nas wyjątkowe znaczenie. Cukier Królewski produkowany jest w miejscowych cukrowniach, z buraków pochodzących od lokalnych rolników. To właśnie oni wspólnie z pracownikami naszych cukrowni odpowiadają za jego najwyższą jakość. Możecie ich Państwo poznać odwiedzając nasz profil na Facebooku „Zycie jest słodkie” – wyjaśnia Beatrycze Grela, dyrektor marketingu Südzucker Polska S.A. – „Bliskość” rozumiemy także w kategoriach relacji międzyludzkich, przyjaznych, słodkich gestów, które promujemy od lat i dzięki którym życie staje się prostsze i przyjemniejsze - dodaje Beatrycze Grela.

W drugiej części akcji „Najlepsze jest blisko”, firma postawiła także na „otwartość”. W miejscowościach, gdzie zlokalizowane są jej cukrownie, tj. Strzelin, Świdnica, Cerekiew, Ropczyce oraz Strzyżów, postanowiła zorganizować Dni Otwartych Drzwi. Podczas tego wydarzenia odwiedzający mogą dowiedzieć się więcej o historii cukrownictwa w Polsce oraz zobaczyć na własne oczy proces powstawania produktu. Pracownicy cukrowni pokazują setkom odwiedzających ich gości, jaką drogę musi przebyć nasionko buraka, aby zamienić się w Cukier Królewski.

- Życzyłbym sobie, aby ludzie na całym świecie sięgając po nasz produkt, dostrzegali nie tylko towar, ale także nas jako pracowników czy rolników stających za jego produkcją – mówi Paweł Rudny, pracownik działu surowcowego cukrowni w Ropczycach - Myślę, że pokazanie ludziom z bliska, jak powstaje cukier obali wiele krążących o nim mitów – dodaje Paweł Rudny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • fg 2018-11-14 15:34:05

    Sud Zucker to jedyna firma na polskim rynku, która chwali się tym, że cukier produkuje z polskich buraków. Nord Zucker, Pfeifer und Langen i wreszcie Krajowa Spółka Cukrowa "Polski Cukier" nie umieszcza takich inforamcji na opakowaniach.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7101
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 709

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.