Rośnie popularność zakupów produktów kosmetycznych i perfum online

Autor: Rzeczpospolita 11 lipca 2016 09:53

Po sklepach odzieżowych, księgarniach, sklepach z płytami i RTV dziś drogerie i perfumerie stają wobec e-wyzwań - pisze "Rzeczpospolita".

Lawinowo rośnie popularność zakupów produktów kosmetycznych i perfum online – według danych Izby Gospodarki Elektronicznej był to wzrost niemal 500 proc. w ciągu ostatnich pięciu lat. 

Sieci drogeryjne i właściciele marek kosmetycznych starają się odpowiedzieć na trendy w zachowaniu konsumentów, inwestując w e-handel. Na przykład Sephora otworzyła e-sklep na początku roku 2014 i już w 2015 zdołała podwoić przychody w porównaniu z rokiem 2014.

Aż 40 proc. Polaków robiących zakupy online zamierza kupić w przyszłości produkty kosmetyczne ze sklepów zagranicznych, a kolejne 23 proc. internautów jeszcze niekupujących online jest potencjalnie zainteresowanych kupnem kosmetyków. Popularyzacji zakupów online pomaga też efekt odwróconego ROPO (ang. Research Online, Purchase Offline), czyli poszukiwanie i próbowanie zapachów i kosmetyków w sklepach stacjonarnych i późniejszy zakup online po korzystniejszej cenie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,36

  • Min

    9,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.